سنندج؛

کردستان، جزء استان‌های برتر کشور در اجرای پروژه مهر

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: آموزش و پرورش کردستان 100 درصد امتیاز پروژه مهر را کسب کرده و یکی از استان‌های برتر کشور در اجرای این پروژه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، رشید قربانی، در جلسه شورای آموزش و پرورش کردستان، گفت: یکی از مهمترین مصوبات نشست قبلی آموزش و پرورش پروژه مهر و اقدامات بازگشایی به موقع مدارس بود.

وی افزود: با اقدامات انجام شده و همکاری سایر ادارات حاضر در شورای آموزش و پرورش، مدارس کردستان بدون کم و کاست و با تدارک امکانات کامل همزمان با سراسر کشور بازگشایی شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: استان کردستان در پروژه مهر یکی از استان‌های برتر کشور بوده و امتیاز کامل این پروژه را کسب کرده است.

وی با اشاره به اینکه پوشش تحصیلی در دوره متوسطه در استان کردستان همیشه با کاهش روبرو بوده است، بیان کرد: عدم در دسترس بودن امکانات تردد و دیدگاه فرهنگی خانواده‌های روستایی از مهمترین دلایل به وجود آمدن این وضعیت است.

بهمن عرفانی، رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 سنندج در ادامه این جلسه با اشاره به کاهش تحصیل در مدارس شبانه روزی، گفت: ایجاد مدارس شبانه روزی در روستاها نیازی ضروری است.

وی گفت: در سال تحصیلی جاری 48 دختر بازمانده از تحصیل در مدارس استان جذب شده‌اند که نشان دهنده اهتمام ویژه آموزش و پرورش در جذب بازماندگان از تحصیل است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.