بازیگر «بادیگارد» از خودش راضی نیست

من هیچ وقت از خودم راضی نیستم و این را واقعی می‌گویم و یکی از اهداف من از همکاری با فیلم «ماهی سیاه کوچولو» این بود که نقش جدیدی را تجربه کنم.

مریلا زارعی بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص علت همکاری با پروژه سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» گفت: دلیل خاصی ندارد. بالاخره من بازیگرم و بر اساس تفکرات و اهدافی که دارم، یک کاری را انتخاب و بازی می‌کنم. ضمن اینکه کارگردان‌های فیلم اول گاهی اوقات ایده‌های خوبی دارند و بازیگر را برای همکاری با فیلمشان ترغیب می‌کنند. به هر حال کار با فیلم اولی‌ها نیز مانند بقیه کارگردان‌ها و فیلمسازان تجربه‌ای است که برای هر دو طرف نتایجی را برجا خواهد گذاشت.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به نقش سخت و متفاوت‌تان در فیلم تا چه حد توانستید به نقطه دلخواه و ایده‌آل برسید، بیان کرد: من هیچ وقت از خودم راضی نیستم و این را واقعی می‌گویم و یکی از اهداف من از همکاری با فیلم «ماهی سیاه کوچولو» این بود که نقش جدیدی را تجربه کنم و خدا را شاکرم، چون در بین نقش‌هایی که طی دو سال گذشته به من پیشنهاد شد، از هر نظر نسبت به دیگر نقش‌ها متفاوت و سخت بود.

وی افزود: تمام سعی خودم را برای ایفای نقش در فیلم «ماهی سیاه کوچولو» کردم و نمی‌دانم تا چه حد موفق شدم. امیدوارم مخاطب پسندیده باشد و بتواند با آن ارتباط برقرار کند.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار