حضور رحمتی در تیم ملی به صلاح نیست/تفاوت برانکو وسایر مربیان را فهمیدم

مربی دروازه بانان تیم امید گفت: برانکو گفت که در باشگاه پرسپولیس به روی تیم ملی همیشه باز خواهد بود و اینجاست که تفاوت سرمربی ها با یکدیگر مشخص می شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، سعید عزیزیان درباره دربی 81 که با نتیجه یک- یک به پایان رسید، اظهار داشت: بازی بسیار خوب و باکیفیتی بود و به من و تماشاچیان دو تیم چسبید. پرسپولیس می توانست با دو یا سه گل برنده شود اما گلی که در ابتدای نیمه دوم دریافت کرد باعث شد این اتفاق رخ ندهد. جا دارد به هواداران پرسپولیس و کادر فنی این تیم به خاطر این بازی زیبا تبریک گویم. هواداران باید از برانکو حمایت کنند چرا که او می تواند پرسپولیس را به جایگاه واقعی اش بازگرداند و فقط به زمان نیاز دارد.
مربی دروازه بان های تیم ملی امید در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکن بازی دیروز چه کسی بود، گفت: تمام بازیکنان پرسپولیس ستاره بازی بودند چرا که از جان و دلشان مایه گذاشتند. از تیم حریف رحمتی روز خوبی داشت و با چند سیو به موقع مانع از گلزنی پرسپولیس شد.
وی در ادامه درباره دعوت نشدن مهدی رحمتی به تیم ملی خاطرنشان کرد: این مساله دلایل خاص خودش را دارد. مشکل کی روش و رحمتی به من ارتباط ندارد و صلاح این است که رحمتی در تیم ملی نباشد. 
عزیزیان درباره راه داده نشدنش به تمرین تیم راه آهن تصریح کرد: خاکپور از من خواست که به تمرین تیم راه آهن بروم و بازی یکی از دروازه بانان این تیم و همچنین میلاد و مهرداد محمدی را مشاهده کنم. صبح همان روز من با منوچهری سرپرست تیم راه آهن در این باره صحبت کردم و اجازه گرفتم و او خوشحال شد و استقبال کرد. زمانی که در تمرین تیم راه آهن حضور پیدا کردم منوچهری به من گفت که تارتار اجازه نداده در زمین تمرین حاضر شوم چرا که می خواهند کارهای تاکتیکی انجام دهند. من نمی دانم مربی تیم ملی اگر کار تاکتیکی یک تیم را ببیند چه ایرادی دارد؟ من همان موقع با آقای خاکپور صحبت کردم و ایشان گفتند اگر اجازه نمی دهند برگرد. 
وی در ادامه افزود: من به جز راه آهن در تمرین خیلی از تیم ها شرکت کردم. به طور مثال چند روز قبل در تمرین تیم ملوان حضور پیدا کردم. برای اینکه بازی صادق محرمی را از نزدیک ببینم. تیم ملوان و شخص محمد حبیبی از من استقبال خوبی به عمل آوردند و حتی حبیبی به من گفت که ما مانند بقیه تیم ها نیستیم و شما را به تمرین راه می دهیم. حتی یک بار می خواستم به تمرین پرسپولیس بروم که برانکو خیلی خوشحال شد و گفت که در باشگاه پرسپولیس به روی تیم ملی همیشه باز خواهد بود و اینجاست که تفاوت سرمربی ها با یکدیگر مشخص می شود.
عزیزیان در پایان درباره علت حضورش در فدراسیون بیان داشت: اول به باشگاه پرسپولیس رفتم تا درباره طلبم صحبت کنم اما او حضور نداشت و سپس به فدراسیون آمدم تا به دوستان سر بزنم. 



منبع: کاپ


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار