بازداشت قهرمان مسابقات دومیدانی + تصاویر

تصاویر تلویزیونی نشان می‌دادند که جاگو پس از رسیدن به خط پایان کفش‌هایش را درمی‌آورد و جای تاول‌های کف پایش را به ناظرین مسابقه نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، برنده مدال نقره در مسابقات بین‌المللی دومیدانی نایروبی، به فریبکاری و تقلب در مسابقه متهم شد. پلیس و مسئولین مسابقه معتقدند جولیس جاگوی 28 ساله پیش از رسیدن به خط پایان مسابقه روز یکشنبه، در میان گروهی از تماشاچیان پنهان‌شده بود و درواقع هیچ نشانه‌ای از عرق کردن و خستگی در ظاهر این دونده که قرار است 26.2 مایل را دویده باشد، وجود نداشت. آن‌ها متوجه شدند که جولیس پس از عبور از گروهی از ناظران و پیوستن به گروه دوندگان پیشرو در خارج از استادیوم نایو، کمتر از یک مایل دویده است.

تصاویر تلویزیونی نشان می‌دادند که جاگو پس از رسیدن به خط پایان با مسئولین بحث می‌کند و حتی در اثبات طی کردن مسافتی طولانی، کفش‌هایش را درمی‌آورد و جای تاول‌های کف پایش را به ناظرین مسابقه نشان دهد.

مدیر مسابقات ابراهیم حسین که قهرمانی ماراتون بوستون و نیویورک را در کارنامه خویش دارد، در این رابطه می‌گوید: من از خط شروع تا خط پایان پشت سر دوندگان بودم و اصلاً او را ندیدم.

بازداشت برنده مدال نقره مسابقات دومیدانی + تصاویر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۱۱ آبان ۱۳۹۴
دنیا اینه دیگه نخوری میخورنت!!
Australia
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۴
اگر اینطور باشه خیلی نامرده!!!1
آخرین اخبار