طیبی: 3 امتیاز را به راحتی از دست دادیم

کاپیتان استقلال خوزستان گفت: دیدار جذاب و زیبایی را از هر 2 تیم شاهد بودیم و با کمی چاشنی شانس می توانستیم پیروزی در این مسابقه را کسب کنیم.

محمد طیبی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: دیدار جذاب و زیبایی را از هر 2 تیم شاهد بودیم و با کمی چاشنی شانس می توانستیم پیروزی در این مسابقه را کسب کنیم.
 
کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: می توانستیم برنده این دیدار باشیم و با بدشانسی 3 امتیاز این دیدار را از دست دادیم، هر چند پس از این تساوی به صدر جدول نرسیده ایم اما تمام تلاشمان را می کنیم تا این امر را محقق کنیم و برای نخستین بار خودمان را به رده اول لیگ برتر برسانیم.
 
وی درباره تیم نفت بیان کرد: این تیم با هدایت منصوریان جوان و آینده دار نشان می دهد و از کسب یک امتیاز مقابل این تیم خوشحال هستیم اما با کمی دقت می توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم.
 
طیبی درباره از دست دادن صدر جدول اظهار داشت: بله، متاسفانه با تساوی مقابل نفت و کسب یک امتیاز فرصت صدر نشینی را از دست دادیم، اما امیدوارم با تلاش و همدلی بچه ها بتوانیم پس از وقفه لیگ، بار دیگر این روند را ادامه دهیم به صدر جدول برسیم.
 
وی درباره احتمال دعوت شدنش به تیم ملی گفت: هم اکنون همچین اتفاقی برای من رخ نداده است و امیدوارم بتوانم با تلاش بیشتر و کسب تجربیات بیشتر نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنم تا بتوانم به تیم ملی برسم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.