عبدالمحمدی: حذف سهمیه المپیک تاثیری در برنامه‌هایمان ندارد

سرمربی تیم ملی اهداف پرواز گفت: هر چند امتیاز سهمیه المپیک در مسابقات‌ آسیایی کویت حذف شد اما ملی پوشان با تمام توان در این رقابت شرکت می‌کنند.

عبدالمحمدی: حذف سهمیه المپیک تاثیری در برنامه‌هایمان نداردفرشید عبدالمحمدی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از وضعیت ملی پوشان اهداف پروازی برای شرکت در مسابقات آسیایی کویت با وجود حذف سهمیه المپیک بیان کرد: هر چند امتیاز کسب سهمیه المپیک از مسابقات آسیایی کویت حذف شد اما این رقابتها در سطح آسیا بسیار مهم است و همه تیم‌ها با قدرت تمام شرکت می کنند.
 
وی گفت: ملی پوشان برای کسب سهمیه المپیک آماده شده بودند با این حال با حذف آن تاثیری در اهدافمان ندارد و ما با قدرت در این رقابتها شرکت می کنیم.
 
سرمربی تیم ملی گفت:مسابقات آسیایی فرصتی بسیار خوب و محک جدی برای  ملی پوشان است تا در مسابقات کسب سهمیه المپیک که در آینده برگزار می شود خود را آماده کنند.
 
عبدالمحمدی افزود: تا زمان برگزاری این مسابقات فرصت زیادی برای تمرین داریم البته هنوز کشور میزبان و زمان برگزاری مسابقه سهمیه المپیک هنوز مشخص نشده است.
 
وی گفت: هر چند فدراسیون جهانی تنها چند روز مانده به آغاز مسابقات آسیایی این خبر را منتشر کرده است اما این خبر روی اهداف ما تاثیر نداشته و تلاشمان را می کنیم تا در مسابقات آسیایی جزء برترین‌ها باشیم.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار