همکاری هکینگ ‌تیم با سازمان‌های انتظامی

شرکت ایتالیایی هکینگ ‌تیم، برنامه‌ای را برای سازمان‌های انتظامی طراحی کرده است که از طریق آن می‌شود اطلاعات خصوصی افراد را رمزگشایی کرد.

همکاری هکینگ ‌تیم با سازمان‌های انتظامیبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت تولیدکننده‌ی جاسوس‌افزار هکینگ ‌تیم نرم‌افزاری را طراحی کرده است که با استفاده از آن می‌شود اطلاعات خصوصی کاربران را رمزگشایی کرد. این نرم‌افزار قرار است به سازمان‌های انتظامی برای دور زدن فناوری‌های رمزنگاری کمک کند.

اوایل ماه جاری میلادی، دیوید وینچنزتی (David Vincenzetti)، رییس هکینگ‌ تیم خبر تولید این نرم‌افزار را از طریق ایمیل برای مشتریان خود ارسال کرد. آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی، روسیه، کره جنوبی، ترکیه، جمهوری چک، عمان، امارات، نیجریه و ... ازجمله مشتریان شناخته‌شده‌ی هکینگ ‌تیم هستند.

وینچنزتی در متن ایمیل خود از این نرم‌افزار به‌عنوان «روشی جدید و بی‌سابقه برای بازرسی و بازجویی» نام برد. همچنین این شرکت در حال کار بر روی دهمین نسخه از نرم‌افزار «سامانه‌ی کنترل از راه دور» است. «سامانه‌ی کنترل از راه دور» هسته‌ی اصلی جاسوس‌افزار هکینگ ‌تیم را تشکیل می‌دهد. هنوز زمان انتشار نسخه‌ی دهم نرم‌افزار «سامانه‌ی کنترل از راه دور» مشخص نشده است.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


منبع سایبربان

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.