استعفای سرپرست سپاهان؛ آخرین فشارها برای جدایی فرکی؟

کم کم نشانه های جدایی فرکی از سپاهان عیان تر می شود و بی شک استعفای سرپرست این تیم، اپیزودی جدید از همین نمایش است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حسین فرکی و سپاهان از پس استقلال اهواز هم برنیامدند؛ تیمی که در خانه هم به اکثر تیم های امتیاز می دهد. این اتفاق تلخی بود برای حسین فرکی؛ او که این روزها به شدت در سپاهان تحت فشار است. حتی با بازگشت محرم نویدکیا اما اوضاع سپاهان به حالت عادی بازنگشته. محرم برگشت و حرف هایی زد که نشان می داد همچنان از همه چیز شاکی است و تنها به خاطر تیم، هیچ نمی گوید. اما در همان لحظات نیز، جایگاه حسین فرکی روی نیمکت سپاهان متزلزل نشان می داد؛ سپاهانی ها عمیقا محرم نویدکیا را دوست دارند و شاید او را در قامت مربی در ذهن خود تصور می کنند. 
بعد از تساوی مقابل استقلال اهواز، سپاهان اولین تلفات را داد؛ استعفای خوروش سرپرست این تیم. استعفایی که اگر عمیق تر بررسی شود، به یک منبع می رسد و شاید یک سرنخ. کناره گیری خوروش به عنوان یک اصفهانی از تیم فرکی، پیغامی قوی به آنها بود که مخالف ماندن این مربی هستند. قطعا استعفای او، پیغام قوی تری به خود حسین فرکی بود. وقتی خوروش کنار کشید، این فضا به وجود آمد که «حسین فرکی می خواهد بماند و این به قیمت استعفای دیگران است؟» عده ای هم به این نتیجه رسیدند که او کنار کشیده تا نارضایتی اش را از نتایج فرکی نشان دهد. 
در این شرایط کار برای این مربی در اصفهان و سپاهان سخت تر شده است. توقعات از این تیم بالاست و برای هواداران قابل هضم نیست که تیم شان در رده ششم جدول باشد. فرکی سال گذشته هم سختی هایی برای کار در اصفهان داشت اما ایستاد و جنگید. او امسال هم با وجود مدیری چون باقریان که اصفهانی نیست، گویا می خواهد بماند و مبارزه کند....


منبع: خبرانلاین 

براي آگاهي از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.