زنجان؛

بارش برف و کولاک در محور زنجان – طارمو لزوم استفاده از زنجیر چرخ در این محور

با توجه به بارش برف و کولاک موضعی در محور زنجان – طارم تردد در این محور تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه بارشها به صورت سراسری کلیه محورهای استان زنجان را فرا گرفته گفت :در محور زنجان – طارم بارش برف و کولاک موضعی مشاهده می‌شود، و تردد در این محور تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

خوشکام با اشاره به اینکه بارش برف محورهای زنجان – دندی و سلطانیه – قیدار ، ابهر - قیدار و زنجان - بیجار را در برگرفته است.

وی با اشاره به اینکه سایر محورهای استان باز است، افزود: به همراه داشتن زنجیر چرخ در گردنه‌ها و محورهای کوهستانی توصیه می‌شود.

خوشکام با اشاره به پیش بینی هوا شناسی وضعیت هوای استان طی ساعات آینده ابری، همراه با بارش باران و برف و وزش باد است از رانندگان و مسافران خواست پیش از سفر از سلامت خودروهای خود اطمینان حاصل کنند

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی افزود: به همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی در محورهای کوهستانی از جمله نکاتی است که باید توسط رانندگان و مسافران برون شهری رعایت شود.

وی از مسافران خواست پیش از آغاز سفر از وضعیت محورهای استان زنجان اطلاع پیدا کنند و خاطر نشان کرد: تلفن گویای 141، تلفن 1816 و سامانه پیامکی 1000241141 پل ارتباطی مردم با مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان است.



انتهای پیام/ی

برچسب ها: بارش ، برف ، کولاک ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.