زنان تبهکار پایتخت را شناسایی کنید+تصاویر

دو زن که به طرز کاملا حرفه‌ای جیب مردم را در اتوبوس‌های BRT می‌زدند، توسط پلیس شناسایی و تصاویر آنان جهت شناسایی مالباختگان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ در ساعت 12:30 مورخه 27/07/1394 ، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 یک فقره دستگیری سارق به کلانتری 105 سنایی اعلام شد . با حضور مأمورین در ایستگاه اتوبوس تقاطع ولی عصر – مطهری ،  خانم میانسالی که در حین سر قت از مسافرین BRT شناسایی و دستگیر شده بود ، به مأمورین تحویل گردید . 

پرونده در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "جیب بری" و به دستور بازپرس شعه چهارم دادسرای ناحیه 6 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 

اظهارات شاکیه : 
یکی از مسافرین خانم که در زمان تلاش متهمه برای سرقت محتویات کیفش متوجه وی شده بود ، در شکایت خود عنوان داشت : "جلوی در اتوبوس ایستاده بودم که خانم میانسالی آمد و وارد اتوبوس شد ؛ در حالیکه این خانم در داخل اتوبوس کنار من ایستاده بود ، در یک لحظه متوجه باز شدن کیف دستی خود توسط این خانم شدم !! ؛ این خانم که متوجه شناسایی خود توسط من شده بود ، همزمان با توقف اتوبوس در ایستگاه قصد داشت تا به سرعت از محل متورای شود که من به کمک مردم مانع فرار وی شدیم . 

زنان تبهکار پایتخت را شناسایی کنید+تصاویر

شناسایی متهم تحت تعقیب پلیس آگاهی : 
با شناسایی هویت متهمه بنام شهناز ( 39 ساله ) ، بررسی سوابق وی نشان داد که وی از مجرمین سابقه دار و تحت تعقیب دستگاه قضایی است که با تأمین قرار وثیقه ، برای گذراندن مرخصی از زندان خارج و متواری شده است . 

با شناسایی شهناز به عنوان یکی از سارقین حرفه ای در زمینه جیب بری و با بررسی اسناد و مدارک داخل کیف متهمه ( شامل مدارک شناسایی و کارت های عبر بانک متعلق به افراد غیر ) کارآگاهان موفق به شناسایی تعداد دیگری از مالباختگانی شدند که همگی آنها به شیوهای مشابه و در داخل اتوبوس های خطوط BRT مورد سرقت به شیوه 
جیب بری قرار گرفته بودند . 
پرونده دوم : 

موضوع خبر : 
در ساعت 14:00 مورخه 04/08/1394 ، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 یک فقره دستگیری سارق در اتوبوس خطوط BRT ، در خیابان انقلاب اسلامی به کلانتری 148 اعلام شد . 

پرونده در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جیب بری و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 6 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 

اظهارات شاکیه : 
خانم جوانی که با متهمه درگیر و مانع از فرار وی شده بود ، در شکایت خود عنوان کرده بود : " در حالی متوجه متهمه شدم که دست وی در داخل کیف دستی ام قرار داشت ؛ با متهمه درگیر شدم و در حالیکه قصد داشت تا پس از رسیدن اتوبوس به ایستگاه از محل متواری شود ، با کمک سایر مسافرین و هوشیاری راننده اتوبوس در خصوص باز نکردن در اتوبوس مانع از فرار وی شدیم " . 

زنان تبهکار پایتخت را شناسایی کنید+تصاویر

آغاز سرقت بلافاصله پس از آزادی : 
متهمه که در زمان دستگیری خود را بنام فاطمه محمدی معرفی کرده بود ، پس از انتقال به پایگاه سوم پلیس آکاهی به عنوان یکی از مجرمین سابقه دار بنام فاطمه . س (25 ساله ) مورد شناسایی قرار گرفت ؛ بررسی سوابق متهمه نشان داد که وی آخرین بار در مورخه 25/11/1393 از زندان آزاد شده و بنا بر اعترافاتش سرقت های خود را بلافاصله پس از آزادی مجددا از سر گرفته است . 

سرهنگ کارآگاه صفـدر جانپرور ، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام خبر دستگیری این دو سارق حرفه ای در زمینه جیب بری گفت : همزمان با دستگیری این دو متهمه ، آمار شکایت سرقت های جیب بری از بانوان بویژه در اتوبوس های خطوط BRT  ، به میزان قابل ملاحظه ای کاهش داشته است . 

سرهنگ جانپرور در ادامه عنوان داشت : بدون شک عدم قرار گرفتن تمامی اموال در داخل یک کیف و یا جیب لباس ها مانع از سرقت احتمالی تمامی اموال توسط سارق یا سارقین بویژه به شیوه جیب بری خواهد شد . 

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان این خبر عنوان داشت : با توجه به سوابق متعدد متهمین در انجام سرقت به شیوه جیب بری ، شناسایی تعدادی از مالباختگانی که همگی به شیوه جیب بری مورد سرقت قرار گرفتند ، اعتراف صریح متهمین به دهها فقره جیب بری در خطوط اتوبوس BRT و مترو و به جهت شناسایی سایر شکات و مالباختگان ، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر هر دو متهمه از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمین شدند درخواست می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان سهروردی شمالی – خیابان خرمشهر – میدان نیلوفر مراجعه نمایند . 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۰۳ آذر ۱۳۹۴
نفستون ازجای گرم درمیاد.دست قطع کردن واس موقعیست که امکانات جوری باشد که اصلا کسی نیاز به دزدی نداشته باشد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۲:۰۲ ۱۲ آبان ۱۳۹۴
از بدبختیشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۴
دست سارقین باید قطع شود..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۴
دست سارقین باید قطع شود..
Kazakhstan
ناشناس
۲۲:۱۱ ۱۱ آبان ۱۳۹۴
واقعا یک لحظه : هزار تا چرا ؟ هزار جواب بی جواب !!! آخه چرا ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۱ آبان ۱۳۹۴
نباید اینا رو آزاد کنن.چون بازهم برمیگردن سراغ همون کثافت کاریاشون.مملکتو به گند کشیدن امثال اینا.
بنظرمن تو زندان ازشون کاربکشن واسه خرجشون تا آخرعمرشون،...کارتولیدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۱۱ آبان ۱۳۹۴
پس زندان چاره ساز نیست یک فکر اساسی کنید
آخرین اخبار