خرم آباد؛

طرح قلعه فلک الافلاک روی لوگو و مدال های مسابقات جهانی کوراش

دبیر اجرایی مسابقات جهانی کوراش گفت: تیم ملی ایران و تیم استانی لرستان در مسابقات جهانی کوراش حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد؛ آرش میراسماعیلی در کمیته مسابقات جهانی کوراش که در استانداری لرستان برگزار شد، با بیان اینکه روزهای 12 و 13 آبان ماه ثبت‌نام تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات جهانی کوراش انجام می‌شود، افزود: لگوی مسابقات جهانی کوراش و مدالی که شکل قلعه تاریخی فلک الافلاک در آن طراحی‌شده است می‌تواند نماد و آثار باستانی، گردشگری و فرهنگ مردم لرستان را به دنیا معرفی کند.

وی گفت: صبح روز چهاردهم آبان ماه وزن‌کشی انجام می‌شود و در عصر نیز شاهد افتتاحیه و مسابقات ماقبل فینال هستیم.

میراسماعیلی تصریح کرد: روز اول در وزن‌های سنگین به ترتیب وزن مثبت 100، منفی 90 و منفی 81 و در روز دوم نیز وزن‌های منفی 60، منفی 66، منفی 73 و برای یک وزن آزاد طراحی‌ شده است.

دبیر اجرایی مسابقات جهانی کوراش با بیان اینکه در وزن آزاد از هر کشور دو نفر بالای وزن 90 کیلوگرم می‌توانند شرکت کنند، خاطر نشان کرد: روز دوم نیز ماقبل برنامه روز نخست را داریم که از ساعت 10 صبح شروع می‌شود و در عصر نیز ماقبل فینال برگزار می‌شود.

میراسماعیلی با بیان اینکه رشته ورزشی کوراش حدود دو ماه قبل وارد بازی‌های آسیایی شده است، عنوان کرد: کشور ما در بازی‌ها آسیایی 15 وزن خواهد داشت بنابراین این مسابقات جهانی کوراش می‌تواند اتفاق خوبی برای کشورمان باشد.

دبیر اجرایی مسابقات جهانی کوراش با اشاره به اینکه دو تیم از کشور جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی کوراش حضور پیدا می‌کنند، تصریح کرد: تیم الف تیم ملی کشور و تیم ب تیم استانی است که 90 درصد تیم استان بومی است و تقریباً ورزشکاران شناخته‌ شده‌ای هستند.

میراسماعیلی اظهار داشت: در رابطه با توزیع بلیط مسابقه جهانی کوراش در استان لرستان، گفت: صبح روز مسابقات در محل مسابقات، بلیط با قیمت پنج هزار تومان توزیع می‌شود.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.