کرمانشاه؛

بارندگی‌های اخیر 35 میلیارد تومان به کشاورزی استان کرمانشاه خسارت زد

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه برآورد اولیه خسارت ناشی از بارندگی‌های شدید اخیر استانرا 35 میلیارد تومان برشمرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ دکتر خسرو شهبازی گفت: بارش های اخیر علاوه بر جبران کمبودآب برای بخش کشاورزی، خساراتی نیز در برخی از بخش ها وارد کرد که عمده این خسارات، آبگرفتگی مزارع زراعی، تخریب باغات، تلفات دام و آبزیان، خسارت ساختمان ها و تاسیسات است.

وی افزود: برآورد اولیه خسارات ناشی از بارندگی‌های شدید اخیر استان کرمانشاه 35 میلیارد تومان است، که بخش زراعی استان با برآورداولیه خسارت یازده میلیارد تومانی بیشترین خسارت را در بارندگی های اخیر داشته است.

شهبازی اظهار داشت: خسارت وارد شده به باغات استان سه میلیارد و 200 میلیون تومان و به آبزیان استان یک میلیارد و 500 میلیون تومانی خسارت وارد کرد.

وی اضافه کرد: خسارت ناشی از تخریب و آسیب به ساختمان و تاسیسات بخش کشاورزی استان نیز شش میلیارد و 200 میلیون تومان برآورد شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه عنوان کرد: بیشترین خسارات بخش کشاورزی در شهرستان های روانسر، گیلانغرب، کرمانشاه و سرپل ذهاب وارد آمده است.

انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.