علیرضا اسدی:

تعجب می کنم چرا کی روش مواضع خود را ترک نمی کند

دبیرکل فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه کارلوس کی‌روش گفته او را نمی‌شناسد، گفت: در فضایی که همه در حوزه دفاعی هستند، ایشان تهاجمی صحبت می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا اسدی در جمع خبرنگاران در خصوص اظهارنظر کی روش  گفت: هر کسی بایدحد خود را بشناسد.در جایگاه حقوقی همه افراد قابل احترام هستند.ما باید ادبیات خود را حفظ کنیم. در شرایط کنونی همه نیاز به آرامش داریم . بیشتر از هر کسی باید مسئولان تیم ملی آرامش شان را حفظ کنند اما اینگونه نیست.من به اندازه خودم و در سطح دانشم، شاخص‌هایی دارم و در همان حد کار می‌کنم.

 دبیرکل فدراسیون فوتبال  در واکنش به این گفته کارلوس کی‌روش  که  اسدی یک کارمند فدراسیون است، اظهار داشت:  افتخار می‌کنم که کارمند فدراسیون فوتبال هستم. کارمند فدراسیون بودن عیبی ندارد. کفاشیان هم کارمند فدراسیون است. در ضمن کی روش اعلام کرده بود اسدی سابقه حضور در تیم ملی را ندارد  که این هم اشکالی ندارد. من دنبال دعوای شخصی نیستم و منافع فدراسیون برایم مهمتر است. آنها که عاقل هستند باید صبور باشند تا تیم ملی پیروز شود.

اسدی همچنین درباره اینکه صحبت‌هایش برای دعوت رحمتی به تیم ملی باعث ناراحتی کارلوس کی‌روش شده است، گفت:  من یک شهروند ایرانی هستم. من گفتم رحمتی در دربی خوب بود و یک تنه بازی را برای استقلال  اداره کرد.آیا من به عنوان شهروند نمی‌توانم حرفی بزنم؟

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۱ آبان ۱۳۹۴
بخاطر من ولش کن کی روش نمیدونه داره چی کار می کنه! ماهم نمیدونیم چیکار کنیم پس همین وضع هم بد نیست!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۱ آبان ۱۳۹۴
بخاطر من ولش کن کی روش نمیدونه داره چی کار می کنه! ماهم نمیدونیم چیکار کنیم پس همین وضع هم بد نیست!!
-
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۱ آبان ۱۳۹۴
جناب اسدی چراتمرکزتیم ملی رابه هم میزنی!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۱ آبان ۱۳۹۴
آخه با باد اینور اون ور نمیره
آخرین اخبار