اردبیل؛

80 درصد قاچاق چوب آلات جنگلی در مناطق مرزی شهرستان نمین

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت:‌ 80 درصد قاچاق چوب‌آلات و زغال جنگلی وخاک پیت استان اردبیل در مناطق مرزی شهرستان نمین به لحاظ همجوار بودن با استان گیلان انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از  اردبیل؛ شهامت هدایت در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان نمین اظهار داشت: همکاری مناسب بین نیروهای انتظامی و منابع طبیعی تاثیر مفیدی در برقراری حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی داشته که در صدد افزایش این تعامل و همکاری دوجانبه هستیم.

وی گفت: نیروی انتظامی استان اردبیل اقدامات مفیدی را در راستای کاهش جرایم تخریب و تصرف و قاچاق چوب انجام داده است که با توجه به این اقدامات شاهد کاهش شدید وقوع این جرایم و افزایش دستگیری افراد مجرم و نقش بسیار خوب نیروی انتظامی و پاسگاه‌ها در این استان هستیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل امنیت را از ضروری‌ترین نیازهای بشری و لازمه جامعه برشمرد و گفت: بر این اساس، خدمات خالصانه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و تأمین رفاه و آسایش مردم، خدمتی بزرگ و جهادی مقدس و ارزشمند محسوب می‌شود.

هدایت افزود: با توجه به اینکه 80 در صد قاچاق چوب‌آلات و زغال جنگلی وخاک پیت استان در مناطق مرزی شهرستان نمین بلحاظ همجوار بودن با استان گیلان انجام می‌شود انتظار می‌رود همکاری نیروی انتظامی این شهرستان با حافظان منابع طبیعی در برخورد با متخلفان و سودجان افزایش یابد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.