پایان کار اندروید و کروم+ تصاویر

به گزارش وال استریت ژورنال تا سال 2017 دو شرکت بزرگ پلتفرم کروم و اندروید با هم ادغام می شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان،طبق گزارش منتشر شده از منبع خبری وال استریت ژورنال، گوگل تصمیم دارد تا سال 2017 میلادی دو پلتفرم کروم و اندروید را در قالب واحدی ادغام نماید، چنانکه بر روی کامپیوترهای شخصی نیز قابل نصب باشد. البته در این گزارش آمده که نسخه اولیه چنین یکپارچه سازی برای سال آینده اماده می گردد.

گوگل در حال کار بر روی پروژه ای است که قرار است تا چند سال اینده به نتیجه برسد. از انجایی که سیستم عامل ترکیبی بر روی کامپیوترها اجرا خواهد شد می بایست کابران دسکتاپ از طریق فروشگاه نرم افزاری شرکت به نصب برنامه ها اقدام نمایند. این اقدام گستره دستگاه‌ های استفاده کننده از محصولات گوگل را افزایش می دهد.

پایان اندروید و کروم+ تصاویر

مرورگر کروم گوگل نام خود را حفظ خواهد کرد، اما نام کروم بوک ها تغییر می کند. از انجایی که این شرکت تقریبا یک ماه پیش تبلت Pixel C را معرفی کرده، می خواهد به ارامی پلتفرم کروم را فراموش کند.

پایان اندروید و کروم+ تصاویر

Sundar Pichai، مدیر عامل شرکت در کنفرانس تلفنی هفته گذشته گفته است که موبایل های امروزی به عنوان یک دستگاه کاربردی می بایست ترکیبی از کاربردهای کامپیوترهای دسکتاپ رومیزی باشند. "پیچای" پیش از این در سال 2009 به عنوان مسئول توسعه پروژه کروم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار