ورود سامانه بارشی جدید در اواخر هفته

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: بعد از ظهر پنجشنبه و روز جمعه سامانه بارشی جدیدی از سمت غرب و جنوب غرب وارد کشور خواهد شد که به تدریج سبب افزایش ابرناکی، وزش باد و بارندگی در این نواحی خواهد شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، احد وظیفهمدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: امروز پس از بارش‌های پراکنده در بخش‌هایی از شمال شرق و دامنه‌های البرز شرقی، سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود و دما در اغلب مناطق کشور افزایش نسبی می‌یابد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز سامانه بارشی به تدریج از مرزهای شرقی کشور خارج می‌شود و تنها در بخش‌هایی از شرق و شمال شرق کشور موجب ابرناکی، بارش پراکنده و وزش باد خواهد شد.

وی افزود: امروز به سبب جریان‌های مرطوب جنوبی، افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران، گاهی رعدوبرق در استان بوشهر، مناطق جنوبی فارس و خوزستان و برخی نقاط استان هرمزگان پیش بینی می‌شود. 

وظیفه گفت: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با جایگزینی زبانه پر ارتفاع بر روی کشور، به سبب سکون نسبی هوا، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.