ناامنی در شیکاگو بلای جان کودک نه ساله شد

کودک نه ساله آمریکایی بر اثر درگیری‌های مسلحانه در شیکاگو به شدت زخمی شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس آمریکا اعلام کرد پسر نه ساله‌ای که ناخواسته در محل درگیری‌های مسلحانه در یکی از محله‌های شیکاگو گرفتار شده بود، بر اثر تیراندازی به شدت زخمی شد.

یک مقام پلیس شیکاگو در کنفرانس خبری گفت: حدود ساعت چهار و پانزده دقیقه بعد از ظهر به وقت محلی، افسران پلیس ناحیه شش به تماس و درخواست کمک شخصی که تیر خورده بود، پاسخ دادند.

افسران هنگام حضور در محل با قربانی نه ساله روبرو شدند که تا زمان اطلاع رسانی به خانواده‌اش، نمی‌توانیم نام او را فاش کنیم. این کودک بر اثر تیراندازی، در چندین ناحیه از بالای بدنش زخمی شده بود.

طبق اطلاعات اولیه ما، شمار نامعلومی از اشخاص قبل از آغاز تیراندازی در کوچه تجمع کرده بودند که نوعی مجادله و درگیری بین آن‌ها صورت می‌گیرد و بعد از آن تیراندازی رخ می‌دهد. بعد از آغاز تیراندازی‌ها، شخص یا اشخاص از محل دور شدند و این کودک، نیز لحظاتی بعد پیدا شد.

در حال حاضر، مشخص نیست که آیا او هدف قرار گرفته است یا این که تصادفی در مکان نامناسبی قرار داشته است.

فعلاً انگیزه (تیراندازی) برای ما مشخص نیست، اما برای این که اطلاعات بیشتری به دست بیاوریم، شبانه روزی تلاش خواهیم کرد. کارآگاهان و افسران گشت فعالانه سرگرم جستجو در محل حادثه هستند، با ساکنان آنجا گفتگو می‌کنند و در جستجوی دوربین‌های امنیتی هستند که بتواند ابعاد این ماجرا روشن کند.

منبع: شبکه خبر

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.