پرداخت چک‌های حامی مالی فرا رسید/ اعتراض سرخ پوشان به زمان بازی

طبق شنیده‌ها حامی مالی باشگاه پرسپولیس بخشی از تعمیرات مالی‌اش را هفته آینده اجرایی می‌کند.

پرداخت چک‌های حامی مالی فرا رسید/ اعتراض سرخ پوشان به زمان بازیبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین مرحله از تعهدات حامی مالی باشگاه پرسپولیس هفته‌های گذشته انجام شد و مسئولان باشگاه بخشی از تعهدات مالی خود را در قبال بازیکنان و اعضای کادرفنی انجام دادند.

بر این اساس قرار است هفته آینده دومین مرحله پرداخت بخشی از قرارداد باشگاه و حامی مالی از سوی مدیریت اسپانسر پرداخت شود تا باشگاه بتواند قسمتی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کند.

گفتنی است زمان پرداخت چک دوم حامی مالی اواسط آبان ماه است، به هر حال باید دید حامی مالی جدید به تعهداتش عمل می‌کند یا نه؟ 

**اعتراض سرخ پوشان به زمان بازی با استقلال اهواز 

دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال اهواز 48 ساعت بعد از بازی با گوام است.

بر این اساس بازیکنان ملی پوش پرسپولیس برایشان سخت است مقابل استقلال اهواز صف آرایی کنند، به خاطر همین مسئولان تیم پرسپولیس در خواست تغییر زمان این دیدار را دادند.
به هرحال معلوم نیست مسئولان سازمان لیگ تقاضای باشگاه پرسپولیس را قبول کنند یا نه!

**لغو چند باره جلسه هیئت مدیره

جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس دو بار پشت سر هم لغو شد، در شرایطی که جلسه هفته گذشته اعضای هیئت مدیره بنابر اعلام مسئولان باشگاه جدید رسمی پیدا نکرده بود نشست این هفته نیز همچنان برگزار نشده است، این جلسه قراربود روز گذشته برگزار شود اما بنا به دلایلی لغو شد.

با وجود آنکه شنیده می‌شد در حوزه مسائل حقوقی مبنی بر رسیدگی به قراردادهای منعقد شده در سال‌های گذشته تصمیم‌های مهمی اتخاذ شود اما یازدهم شاهد برگزاری این جلسه نبودیم، مسئولان باشگاه قصد دارند زمان دیگری را برای برگزاری این نشست انتخاب کنند.
موضوع دانشگاه پرسپولیس یکی از مواردی می باشد که قرار است در جلسه هیئت مدیره بررسی شود.

**تدبیر سازمان لیگ برای جایگاه ویژه

درگیری عابدزاده در دربی با مامور حراست ورزشگاه آزادی مسئولان سازمان لیگ را به فکر انداخت تا جایگاه ویژه‌ برای پیشکسوتان و ملی پوشان سابق در نظر بگیرند و در بازی‌های مهم از پیشکسوتان دعوت کنند تا به ورزشگاه بیایند.

** لباس گرم باشگاه پرسپولیس در راه است

با توجه به سردی هوا، مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال این هستند تا هرچه سریع تر لباس گرم در اختیار بازیکنان قرار دهند.

بر این اساس آنها از شرکت آل اشپورت درخواست کردند که لباس‌های گرم را ارسال کند تا در اختیار بازیکنان قرار دهند.

**تحرکات برای بازگشت سیاسی 

حمیدرضا سیاسی، در حالی که چندین ماه است از مدیر عامل باشگاه پرسپولیس استعفا داده،اما هنوز شنیده می‌شود که وی در پشت پرده تصمیماتی در این باشگاه می‌گیرد.

نکته قابل توجه این است که برخی از افرادی که از زمان سیاسی در باشگاه حضور دارند درصدد هستند تا دوباره پای سیاسی را به باشگاه بازکنند، باید دید سیاسی به پرسپولیس باز می‌گردد یا نه!


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار