منوچهری: تنیس بانوان از آقایان پیشی می‌گیرد

نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته آینده روشنی برای تنیس بانوان متضرر هستیم.

مهرافزا منوچهری در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص وضعیت تیم ملی تنیس دختران کشورمان بیان کرد: در تنیس بانوان کشور ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوانی وجود دارد و در حال حاضر تیم‌ةای دختران کشورمان از پسران جلو افتاده‌اند.
 
وی ادامه داد: با این استعداد‌ها باید کار شود و فدراسیون تنیس برنامه ریزی‌‌های فراوانی را در این بخش انجام داده است در آینده نه چندان دور و با اقدامات  صورت گرفته تنیس دختران ایران می‌تواند حرف های زیادی در بازی‌های بین المللی داشته باشد.
 
نایب رئیس بانوان تنیس درباره مسابقات پیش رو برای بانوان ابراز کرد: دختران زیر 18 ساله‌های کشورمان در رقابت‌های امارات حضور دارند و تاکنون نتایج خوبی را در این پیکارها کسب کرده‌اند.
 
وی افزود: تنیسور‌های نوجوان در لبنان نتایج قابل قبولی کسب کرده اند و اگر شرایط میزبانی نبود به طور قطع تیم ملی کشورمان قهرمانی غرب و میانه آسیا می‌شد اما در مجموع از این ملی پوشان راضی هستیم و این بازیکنان امید آینده تنیس بانوان هستند.
 
منوچهری اضافه کرد: امکانات مطلوبی در تنیس بانوان فراهم شده است و در همه موارد شرایط را برای افتخار آفرینی این بازینکان تجهیز کرده‌ایم.
 
 در حال بررسی روزمه بیش از ده مربی  خارجی خانم برای حضور در کادر فنی تیم ملی بانوان هستیم که پس از بررسی‌های نهایی این خبر را اطلاع رسانی می‌کنیم.
 
 وی در پایان خاطر نشان کرد: تابستان زمانی نبود که برای بانوان مسابقات نگذاریم و بیش از 18 کمپ در سال جاری وجود دارد که نمی‌خواهیم هیچ کدام از آنها را از دست بدهیم امیدوارم با ادامه حمایت‌های رئیس فدراسیون و برنامه ریزی های صورت گرفته تنیس، بانوان بتوانند به رده های جهانی صعود کنند.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.