اسماعیلی:دادگاه مرتضوی 25 آبان ماه برگزار می شود/ آخرین وضعیت حکم جیسون رضائیان

رئیس دادگستری استان تهران در حاشیه نشست روز کارشناس از آخرین وضیت پرونده جیسون رضائیان و سعید مرتضوی خبر داد.

اخرین اخبار از پرونده جیسون رضاییان و سعید مرتضوی
به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی و قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان غلامحسین اسماعیلی رئیس دادگستری استان تهران در حاشیه نشست روز کارشناس در خصوص آخرین وضعیت پرونده جیسون رضائیان اظهار داشت: پرونده رضائیان در دادگاه است و اینکه فرایند پرونده چه خواهد شد از طریق سخنگوی قوه قضائیه اعلام می شود .        

وی همچنین در رابطه با پرونده سعید مرتضوی رئیس سابق سازمان تامین اجتماعی گفت : جلسه بعدی دادگاه مرتضوی 25آبان برگزار می شود.

رئیس دادگستری استان تهران در رابطه با اینکه آیا تعاونی مسکن دادگستری پرونده ای در قوه قضاییه دارد بیان داشت : پرونده های زیادی در این رابطه وجود دارد ویک پرونده نیز در دادسرا در حال بررسی است.           

اسماعیلی در پاسخ به این سوال که بابک زنجانی معتقد است در رابطه با اموالش درست کارشناسی نشده است گفت:در این پرونده از کارشناسان رسمی دادگستری استفاده شده و براساس پیش بینی قانون فرد می تواند نسبت به نظر کارشناسی اعتراض کند و در مورد اینکه آیا قیمت بر آورد شده با قیمت واقعی انطباق دارد اطلاعی ندارم.  

وی در خصوص آخرین وضعیت پرونده های زمین خواری گفت : دستگاه قضایی در دوره جدید برخورد جدی با این پرونده ها انجام می دهد و ما تلاش داریم پیش از اینکه زمین خواری اتفاق بیفتد با تشکیل یگان حفاظت جلوی آن را بگیریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار