زاهدان؛

13 آبان نماد در هم تنیدگی خردمندی و تجلی ظلم ستیزی

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان و استاندار این استان در بیانیه ای مشترک اعلام کردند: 13 آبان نماد در هم تنیدگی خردمندی، عقلانیت و تجلی خشونت ستیزی و ظلم ستیزی جنبش دانشجویی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ در بیانیه آیت الله عباسعلی سلیمانی و علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان به نقل از رهبر معظم انقلاب آمده است: 13 آبان نماد طمع ورزی آمریکا، وابستگی رژیم طاغوت، ایستادگی ایمان متکی به بصیرت و شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابی است.

این بیانیه می افزاید: بازخوانی و تبیین مستمر رخدادها و حوادث آموزنده و عبرت انگیز جوامع ؛ ضرورتی اجتناب ناپذیر و نیاز حیاتی ملتها به شمار می رود و وقایع الهام بخش 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران نیز در شمار این رخدادها محسوب می شود.

13 آبان نماد شوریدن قشر فرهیخته و نخبه جامعه یعنی دانشگاهیان علیه تحقیرها و تضعیف ها و غارتگری ها و دخالت های بی حد و حصر شیطان بزرگ یعنی آمریکاست.

اینجانبان ضمن دعوت از حضور مردم فهیم و بصیر استان همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی، در راستای تداوم انقلاب اسلامی، این میراث عظیم امام و شهدا، بار دیگر با رهبر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و اجرای منویات ایشان را از اولویتهای اصلی خود می دانیم.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.