اصفهان؛

ماموریت جدید جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی

دبیر دوازدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی از تشکیل کارگروه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و فن‌آفرینی به عنوان یکی از بخش‌های مسابقه‌ای جشنواره خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، کورش خسروی گفت: در دوره دوازدهم جشنواره شیخ‌بهایی، ماموریت جدیدی به منظور ایجاد تعامل پویا و سازنده میان سرمایه‌گذاران و فن‌آفرینان، طراحان کسب و کار و نخبگان خلاق به ماموریت‌های قبلی این جشنواره اضافه شده است.

وی افزود: در جهت اجرایی شدن این هدف، کارگروه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و فن‌آفرینی به عنوان یکی از بخش‌های مسابقه‌ای جشنواره آغاز به کار کرده است.

خسروی ادامه داد: جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی به منظور شناسایی و اطلاع‌رسانی اولویت‌ها و علاقه‌مندی‌های سرمایه‌گذاران، اقدام به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان این جشنواره و سازمان‌ها (دولتی و خصوصی)، شرکت‌های سرمایه‌گذاری و تامین سرمایه، صنایع بزرگ و کوچک می‌کند.

جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی و المپیاد ملی طرح کسب و کار دانشجویی با هدف رشد ایده‌پردازی، توسعه و ترویج فن‌آفرینی و تعامل میان سرمایه‌گذاران، فن‌آفرینان، ایده‌پردازان و پژوهشگران برای دوره دوازدهم در اردیبهشت‌ماه 1395، با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مساعدت‌های معاونت علمی و فناوری رییس جمهور برگزار می‌شود. 


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.