معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت: هفدهمین نمایشگاه ناشران کتاب ایران در مشهد یک رخداد بزرگ فرهنگی بود که رضایت عموم بازدیدکنندگان و غرفه داران را جلب کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید محسن صادقی در حاشیه مراسم اختتامیه نمایشگاه کتاب مشهد افزود: حضور 500 ناشر استانی، ملی و بین المللی و تنوع کتابها ، نمایشگاه را نسبت به دوره قبل از آن بهتر کرده است.

وی بیان کرد: اکثر غرفه داران معتقد بودند که اقبال عمومی نسبت به دوره های قبل رشد بیشتری داشته رضایتمندی مطلوبی نیز مشاهده شده است.

صادقی اظهار کرد: به گفته غرفه داران امسال به سبب سیستم خرید الکترونیکی و شرایط خوبی که بانک صادرات فراهم کرده بود، فروش کتاب در این نمایشگاه نسبت به سالهای قبل بهتر بوده و رضایت اکثر غرفه داران و بازدیدکنندگان را جلب کرده است.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: اغلب بازدیدکنندگان مدت پنج روز را برای بازدیداز نمایشگاه کافی نمی دانستند و معتقد بودند اگر صبح ها زمینه حضور دانش آموزان با همکاری مدارس در نمایشگاه فراهم می شد بهره وری آن افزایش می یافت.

صادقی گفت: جمع بندی نقاط قوت و ضعف هفدهمین نمایشگاه ناشران کتاب ایران، دستاورد خوبی برای نمایشگاه آتی خواهد داشت.

هفدهمین نمایشگاه ناشران کتاب ایران با حضور 500 ناشر از سراسر کشور از پنجم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد آغاز به کار کرد و پس از پنج روز سه شنبه شب به کار خود پایان داد.

//انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.