13آبان روز مبارزه با استکبار جهانی/

رسایی: آمریکا آرزوی نفوذ به ایران را به گور خواهد برد

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به آمریکا اعتماد کنیم، نتیجه‌ای جز خسران و پشیمانی نصیب‌مان نخواهد شد.

رسایی: آمریکا آرزوی نفوذ به ایران را به گور خواهد بودحمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه مراسم گرامیداشت سالروز 13 آبان و در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: آمریکا قطعا آرزوی نفوذ به ایران را به گور خواهد برد. حقیقت امر این است که اگر به آمریکا اعتماد کنیم، نتیجه‌ای جز خسران و پشیمانی نصیب ما نخواهد شد.

وی افزود: آمریکایی‌ها بدانند که با لبخندهای دروغین و فریبکارانه و با دبه‌بازی‌های سیاسی آبی برای آنها و هم‌پیمانانشان در منطقه و جهان، در ایران گرم نخواهد شد.

نماینده مردم تهران همچنین با اشاره به فاجعه تلخ منا گفت: انتظار ما از دولت این است که با جدیت و قاطعیت بیشتری این فاجعه را پیگیری و دنبال کرده و حقوق مسلم قربانیان و خسارت‌دیدگان از این حادثه تلخ را احقاق نماید.

وی همچنین با اشاره به موضوع توقیف روزنامه 9 دی گفت: مواضع ما با این قبیل اقدامات کمرنگ و خاموش نخواهد شد. ما دلمان به حال انقلاب و دستاوردهای آن می‌سوزد و تا آخرین قطره خون پای ارزش‌های انقلابمان ایستاده‌ایم.

نماینده مردم تهران همچنین در مورد ثبت برندهای تجاری آمریکایی در ایران گفت: اگر واقعا دلیل و مدرکی بر ثبت غیرمجاز برندهای تجاری فرصت‌طلب آمریکایی در دست باشد، مجلس قطعا پیگیر قضیه خواهد بود.

وی گفت: شعار مرگ بر آمریکا ریشه قرآنی داشته و بنابراین این شعار نفی سیاست‌ها و دشمنی‌های کاخ سفید است.

این نماینده مجلس ادامه داد: این شعار، شناسنامه هر ملتی است که می‌خواهد ثابت کند مستقل بوده و خود برای کشور خود تصمیم می‌گیرد.

رسایی در پایان تصریح کرد: بسیاری از مردم آمریکا نیز بر دشمنی با استکبار و نظام سلطه اصرار دارند.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
برچسب ها: رسایی ، نماینده ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۹:۵۱ ۱۶ آبان ۱۳۹۴
درود بر رسایی تا شماها هستید نوکرانامریکا در داخل کشور هیچ غلطی نمی توا نند بکنند
آخرین اخبار