همدان؛

13 آبان روز تبلور جلوه های اصول توحیدی

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: 13 آبان تجلی گاه اراده مومنان برای سرکوب استکبار، روز ذلت آمریکا و عزت ایران اسلامی و روز تبلور جلوه های اصول توحیدی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام علی دشتکی با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: یکی از خصیصه های حکومت های توحیدی مبارزه با استکبار است.

وی اظهار داشت: در یوم الله 13 آبان سه رخداد مهم شامل تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، تظاهرات عده ای از دانش آموزان و کشتار آنان از سوی رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشجویان پیرو خط امام به وقوع پیوست که همه آنها در تاریخ پیروزی انقلاب اسلام و تداوم آن نقش بسزایی داشتند.

دشتکی ادامه داد: اقتدار و عزت ایران در روز حماسی 13 آبان سال 58 شکوفاتر شد و جوانان کشور به ویژه قشر دانش آموز و دانشجو ضربه جبران ناپذیری بر پیکر آمریکا و حامیانش وارد کردند.

وی ابراز داشت: حوادث خونین 13 آبان نشان داد که مردم و جوانان این مرز و بوم به هیچ عنوان حاضر نیستند دخالت بیگانگان در امور داخلی مملکت را بپذیرند.

دشتکی یادآور شد:  13 آبان روز وحدت، صلابت و همدلی و همزبانی یک ملت و دولت علیه آمریکای جنایتکار است.

وی ادامه داد: 13 آبان روز بیعت مجدد ملت با ولایت برای نابودی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست و در این مسیر الهی هر کسی بر آن است تا با حضور پرشور و انقلابی، دین خود را به اسلام ادا کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یادآور شد: یکی از ویژگی های فرد یا حکومت مستکبر، خصیصه برتر جویی است، اولین لازمه برخورد با استکبار، شناخت بیشتر دشمن است، کسی استکبارستیز می شود که دشمن را خوب بشناسد.

علی دشتکی خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم این شهرستان در کنار دانش آموزان با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان یکبار دیگر صحنه زیبایی از وحدت و همدلی را به نمایش خواهند گذاشت.


اجرای 200 گفتمان دینی با موضوع استکبارستیزی در مدارس و مساجد استان همدان
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان در ادامه به برنامه های این اداره کل در این روز اشاره و خاطرنشان کرد: این اداره کل با استفاده از توانمندی مبلغان تأثیرگذار به همین مناسبت برنامه هایی را در سطح مدارس و مساجد استان اجرا می کند.

حجت الاسلام علی دشتکی افزود: این گفتمانها با موضوع نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی، استکبارستیزی، ظلم ستیزی و عدالت محوری برگزار می شود.

انتهای پیام/ی


برچسب ها: همدان ، آبان ، تبلور ، جلوه ، توحید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.