مادر جوان روس به دنبال رکورد شکنی در المپیک ریو

ایزینبایوا قهرمان پرش با نیزه المپیک و جهان تصمیم دارد پس از یک دوره غیبت در مسابقات، با حضور در المپیک ریو رکورد جدیدی در این ماده به ثبت برساند.

مادر جوان روس به دنبال رکورد شکنی در المپیک ریو

به گزارش خبرنگار  حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان یلنا ایزینبایوا قهرمان پرش با نیزه المپیک 2004 و 2008 و دارنده مدال برنز المپیک 2012 لندن از جمله فوق ستاره‌هایی است که برای حضور در رقابت‌های المپیک ریو 2016 اعلام آمادگی کرده است.

این ورزشکار برجسته روس، پس از رقابت‌های جهانی 2013 که در آن به نهمین عنوان قهرمانی خود دست یافت، در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرد که دلیل آن پیوستن او به جرگه مادران بود.

ایزینبایوا در سال 2014 صاحب فرزند دختر شد و حالا این مادر 33 ساله تصمیم دارد با قدرت تمام در رقابت‌های المپیک ریو به میدان برود، او نه تنها به کسب مدال طلا فکر می‌کند، بلکه هدف خود را رکورد شکنی در این رقابت‌ها اعلام کرده است.

رکورد دار پرش با نیزه زنان جهان ابراز امیدواری کرده که سال2016 در رقابتهای روسیه و آمریکا شرکت کند، اما گفته است: "عجله‌ای برای برگشت نداریم زیرا هدف اصلی ما آمادگی برای بازی‌های المپیک ریو است. هدفم فقط المپیک نیست من رویای ثبت یک رکورد جهانی دیگر را در سر دارم."

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: المپیک ، ریو ، رکورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار