اردبیل؛

13 آبان در تاریخ ملت ایران روز محاکمه آمریکا ست

نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان کشور گفت: روز 13 آبان در تاریخ ملت ایران روز محاکمه آمریکا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری در راهپیمایی باشکوه روز 13 آبان در اردبیل اظهار داشت: رژیم پلید، ستمگر و سلطه‌گر آمریکا در طول تاریخ جنایت‌های وحشتناکی را رقم زده است و این کشور به طور مستقیم و غیرمستقیم در تمام توطئه‌ها نقش اساسی داشته است.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی از جمله آمریکای جنایتکار در صدد توطئه و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: این نقشه شوم دشمنان با وحدت، همدلی، ولایتمداری و بصیرت ملت ایران به یاس و ناامیدی تبدیل شده است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور بیان کرد: اقشار مختلف مردم از جمله دانش‌آموزان، دانشجویان، اساتید، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، کشاورزان، کسبه بازار و مسئولان امروز در سراسر ایران گرد هم آمده‌اند تا جنایت‌های آمریکا در تمام دنیا را محکوم کنند.

حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری تصریح کرد: ما باید با بصیرت و ولایتمداری استکبار زمان خود را بشناسیم و با وحدت و همدلی و همچنین تمام توان در مقابل ظلم و ستم استکبار جهانی بایستیم و از حق و حقوق ملت ایران دفاع کنیم.

وی بیان کرد: روز 13 آبان روز الهام بخشی در تاریخ انقلاب اسلامی و رونمایی از جنایات استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان‌خوار و پلید است و مبارزه با استکبار جهانی مقطعی و کوتاه مدت نبوده بلکه تا آخر ادامه دارد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان کشور با اشاره به اینکه امروز ملت غیور ایران در امتداد خط حسینی و با الهام‌گیری از عاشورای حسینی اجتماع بزرگ مبارزه با استکبار جهانی را رقم زده اند، بیان کرد: این روز مهر تأییدی بر ولایتمداری و بصیرت و غیرت ملت ایران است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.