گزارش آروتز شیوا: تاریخ، آمریکا را به دلیل حماقت اوباما درباره توافق ایران سرزنش خواهد کرد

به ادعای وب سایت صهیونیستی آروتز شوا، توافق ایران، اشتباه سیاستمداران، سیاست و شکست اخلاقی بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ وب سایت آروتز شوا (رسانه شبکه 7 رژیم صهیونیستی) در گزارشی مغرضانه نوشت: اسرائیل هم‌اکنون باید میان ننگ و جنگ، یکی را انتخاب کند. در صورتی که توافق هسته‌ای ایران اجرا شود، ما باید تاوان ننگ این اشتباه تاریخی را بپردازیم؛ اما می‌توان راه بهتر را برگزید و با جنگ، به این توافق پایان داد.


به ادعای نگارنده خاخامِ این گزارش، توافق ایران فراتر از سیاست، کناره‌گیری از اصول و یک شکست اخلاقی است. دولت اوباما تلاش می‌کند، ایران را به عضوی سازنده در عرصه بین‌المللی تبدیل کند؛ هدفی که تنها یک پیش‌بینی غلط سیاسی است.


در ادامه این گزارش ادعا شده است: اوباما فرصت داشت از تنفر هم‌پیمانانش از ایران در خاورمیانه استفاده کند و علیه این کشور ائتلاف تشکیل دهد. نشستن آمریکا، هم‌پیمانان عربش و اسرائیل در یک طرف میز، می‌توانست فواید دیگری از جمله درباره مسئله فلسطین نیز به همراه داشته باشد.


دولت آمریکا این فرصت را از دست داد و متحدانش را در خاورمیانه از خود راند. اوباما به ایران فرصت داد خود را به عنوان قدرت منطقه، به جهان معرفی کند.


توافق هسته‌ای ایران عکس تصورات اوباما عمل خواهد کرد و به گسترش سلاح اتمی در خاورمیانه منجر خواهد شد. زیرا بعید به نظر می‌رسد پس از توافق مذکور، قدرت‌های منطقه مانند عربستان برای مقابله با ایران به فکر گسترش زرادخانه هسته‌ای خود نیفتند.


در ادامه ادعاهای مضحک مطرح شده در این گزارش آمده است: در نهایت باید گفت توافق ایران تخطی از اصول اخلاقی است؛ زیرا به رژیم شیطانی ایران که هیچ ابایی از نشان دادن خباثت خود ندارد، مشروعیت داد.


نگارنده مغرض گزارش، این طور نتیجه می‌گیرد: گذر زمان ثابت کرده است تخطی از اصول اخلاقی به سرانجام نمی‌رسد و به قول آبراهام لینکلن، از تاریخ نمی‌توان گریخت. اگر ما به ملت خود اجازه دهیم اصولش را نادیده بگیرد، مورد انتقاد شدید تاریخ قرار خواهیم گرفت.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار