اردبیل؛

افزایش 50 درصدی دفاتر خدمات مسافرتی در استان اردبیل

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از افزایش 50 درصدی تعداد صدور مجوز دفاتر خدماتی مسافرتی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ قادر تقی زاده گفت: در 18 ماهه گذشته تعداد صدور مجوز دفاتر خدمات مسافرتی از 24 دفتر به 36 دفتر رسیده که این امر، افزایش 50 درصدی را نشان می دهد.

وی با اشاره به اهمیت و نقش دفاتر خدمات مسافرتی در جذب گردشگر، افزود: در سال 92، 24 دفتر یا شرکت خدمات مسافرتی در استان فعالیت می کردند که از این تعداد، 23 مورد آن در شهرستان اردبیل و یک دفتر نیز در شهرستان نمین مستقر بودند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: در سال 93 نیز با صدور مجوز 6 دفتر خدمات مسافرتی جدید در استان، شمار دفاتر خدمات مسافرتی استان به 30 مورد رسید که از این تعداد، 27 دفتر در اردبیل، یک دفتر در نمین و دو دفتر در شهرستان مشگین شهر فعالیت می کردند.

تقی زاده با بیان اینکه پرونده دو دفتر خدمات مسافرتی نیز پس از تأئید در کمیسیون فنی جهت اخذ پروانه، از طریق سامانه سازمان مرکزی پیگیری می شود، یادآور شد: یکی از دفاتر خدمات مسافرتی نیز پس از اخذ مجوز انصراف داد.

تقی زاده از تصویب پرونده چهار دفتر خدمات مسافرتی استان در کمیسیون فنی در شش ماهه اول سال جاری خبر داد و خاطر نشان کرد: یکی از این دفاتر در شهرستان بیله سوار و سه دفتر نیز در شهرستان اردبیل فعالیت خواهند کرد که پرونده این متقاضیان جهت اخذ پروانه از طریق سامانه سازمان مرکزی درحال پیگیری است.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.