زنجان؛

لزوم تشکیل کمیته حقیقت یاب برای روشن شدن همه ابعاد فاجعه منا

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بر لزوم تشکیل کمیته حقیقت یاب برای روشن شدن همه ابعاد فاجعه منا تاکید کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛حجت الاسلام خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامی داشت یاد و خاطره درگذشتگان فاجعه منا گفت:فاجعه منا در طول تاریخ حج فاجعه ای وحشتناک بود که در این حادثه بیش از 5هزار حاجی مظلومانه جان خودر ا از دست دادند .

وی افزود : در صورتی که حتی مشخص شود که در رخ دادن این فاجعه تعمدی در کار نبوده، این حادثه بی کفایتی و بی تدبیری آل سعود در اداره حرمیین الشریف دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان: بر ضرورت ، تشکیل کمیته حقیقت یاب برای روشن شدن همه ابعاد این فاجعه برای جلوگیری از تکرار شدن چنین حوادثی در سالهای آتی تا کید کرد.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره اشاره به رواج مصرف‌گرایی و اسراف در جامعه خواستار اصلاح الگویی مصرف در جامعه شد.

وی با اشاره به لزوم خرید کالاهای تولید داخل گفت :خرید کالاهای داخلی کمک به اشتغال و ایجاد فرصت کار برای جوانان دز کشور می شود در حالیکه خرید کالاهای ی خارجی زمینه بیکار شدن جوانان ایرانی را فراهم می کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان اصلاح سبک زندگی و حمایت از کالاهای تولید داخل را از گامهای موثر در تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد

حجت الاسلام خاتمی ضمن تشکر از حضور پر شور مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی 13 آبان، گفت: تا زمانی که استکبار در جهان وجود دارد، روحیه استکبار ستیزی نیز باید زنده بماند.

وی همچنین بر لزوم پرهیز از وابستگی به دنیا گفت: غرق شدن در لذات دنیا و وابستگی به آن انسان را از یاد معاد و قیامت غافل می‌کند

انتهای پیام

برچسب ها: لزوم ، تشکیل ، حقیقت یاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.