پیگیری مسئولان فدراسیون برای روادید بازیکنان تیم ملی

سردار آزمون و سعید عزت الهی دو بازیکن شاغل در لیگ روسیه امیدوارند تا دوشنبه روادیدشان صادر شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان فدراسیون فوتبال از فدارسیون گوام برای همکاری نکردن صدور روادید برای همه بازیکنان تیم ملی شکایت کرده است. تا این لحظه روادید سعید عزت‌الهی و سردار آزمون صادر نشده و به احتمال زیاد این دو نمی‌توانند تیم ملی را در سفر به گوام همراهی کنند مگر اینکه روادید این دو بازیکن در آخرین لحظه صادر شود.

از سویی دیگر ظاهرار روادید علیرضا حقیقی و مسعود شجاعی نیز هنوز صادر نشده اما مسئولان تیم ملی پیگیر این مساله هستند تا روادید این دو بازیکن را هرچه سریع‌تر دریافت کنند.
 
مشکل آزمون و عزت الهی به این خاطر است که آنها از سفارت گوام در روسیه اقدام به گرفتن روادید این کشور کرده‌اند و سایر بازیکنان تیم ملی از سفارت گوام در امارات درخواست روادید کرده بودند. آزمون و عزت‌الهی امیدوارند تا دوشنبه آینده بتوانند مشکل خود را برای دریافت روادید حل کنند، البته مشکل آنها تعطیلی اداری در روزهای شنبه و یکشنبه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۱۵ آبان ۱۳۹۴
اميدوارم به فكر رواديد فوتباليست هاى زن هم باشيد كه دركمال شايستكى قهرمان اسيا شدند ولى با بى مهرى وبى توجهى مسئولان دارند از مسابقات جهانى كه حق مسلمشان است باز مى مانند
آخرین اخبار