ضرب و شتم خونین جوانان افغان به نام پلیس پایتخت/ خفت‌گیران روانه بازداشتگاه شدند

افرادی که به نام مامور پلیس دست به زورگیری از جوانان افغان در سطح پایتخت می‌زدند،‌توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

ضرب و شتم جوانان افغان به نام پلیس پایتخت/ خفت‌گیران روانه بازداشتگاه شدندبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،ساعت 22:00 پانزدهم آبان ماه بر اساس اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبني بر درگيري در خیابان هاشم آباد بلافاصله ماموران این یگان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

ماموران پس از حضور در محل متوجه شدند، دو نفر به هويت "آرمان" و "منصور" در حالی که بی سيم نظامی غير مجاز و دستبند پلاستيکي 1 بار مصرف به همراه داشته اند به عنوان مامور اطلاعات به بهانه واهي اقدام به سد نمودن راه 2 نفر تبعه افغان نموده و اتباع به علت ترس فرار کرده‌اند.

مامور نماها یکی از اتباع افغان 14 ساله را به دام انداخته و در ملاء عام اقدام به ضرب و شتم شدید وی کرده‌اند. همچنین متهمان قبل از رسیدن پلیس از محل گریختند.

عوامل کلانتری مصدوم 14 ساله را که دچار خونریزی شده بود به بیمارستان متقل کرده و عملیات تعقیب و گریز را جهت دستگیری خلافکاران آغاز کردند که موفق  شدند طی دو اقدام ضربتی جداگانه هردو تبهکار مامورنما را دستگیر و به کلانتری منتقل کنند.

سرگرد منصور حشمتیان رییس کلانتری 132 نبرد درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:با تکميل تحقيقات در اين خصوص پرونده اي تشکيل شد و هر دو متهم در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
دمشون گرم
آخرین اخبار