دیدار معوقه هفته دوم لیگ برتر والیبال

فینال زودرس لیگ با بازگشت شاگردان اکبری

خانه والیبال تهران فردا میزبان یک دیدار معوقه و حساس از هفته دوم لیگ برتر والیبال خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران، گرامیداشت 200 شهید والیبالیست، عصر فردا با برگزاری یک دیدار معوقه از هفته دوم این مسابقات در تهران پیگیری خواهد شد. 

تیم والیبال پیکان ایران که به منظور حضور در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان به کشور برزیل سفر کرده بود، پس از پایان آن مسابقات که به کسب عنوان چهارمی نماینده ایران منجر شد، به کشور بازگشت تا با برگزاری سه دیدار معوقه خود به مسابقات لیگ برتر والیبال بازگردد.

تیم والیبال پیکان که در هفته نخست به مصاف آلومینیوم رفته بود؛ در هفته دوم باید با بانک سرمایه دیدار می‌کرد. دیداری که به تعویق افتاد و بر طبق برنامه سازمان لیگ والیبال قرار است عصر فردا در خانه والیبال تهران از ساعت 17 برگزار شود.

تیم بانک سرمایه که با به خدمت گرفتن تعداد زیادی از ستاره‌ها و ملی‌پوشان والیبال  یکی از مدعیان این فصل از مسابقات محسوب می‌شود، فردا در چهارمین دیدار خود باید به مصاف شاگردان اکبری که مدافع عنوان قهرمانی مسابقات هستند، بروند.

شاگردان مصطفی کارخانه در تیم بانک سرمایه پیش از این در سه دیدار به میدان رفتند که حاضل تلاش آن‌ها دو پیروزی و یک شکست بود. شکستی که در هفته نخست مقابل دیگر مدعی این دوره از مسابقات یعنی شهرداری تبریز رقم خورد. تیم بانک سرمایه با 6 امتیاز از سه بازی خود در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد و پیکانی‌های 3 امتیازی با 2 بازی کمتر نسبت به بانک سرمایه در رده دهم قرار دارند.

تا پایان هفته چهارم لیگ برتر والیبال تیم شهرداری ارومیه با 12 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی مسابقات قرار گرفته است. هفته پنجم این مسابقات روز چهارشنبه پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار