اصفهان؛

مرحله استانی دهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در استان اصفهان

مرحله استانی دهمین جشنواره قرآنی مدهامتان روز گذشته در مجتمع فرهنگی و هنری صائب اصفهان برگزار شد.

خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجداستان اصفهان، اظهارکرد: مرحله استانی دهمین جشنواره قرآنی مدهامتان روز گذشته در محل مجتمع فرهنگی و هنری صائب اصفهان برگزار شد که نفرات برتر هر شهرستان در رشته های قرائت، ترتیل، اذان، حفظ(20،10 و کل) ویژه برادران و حفظ 20 و کل ویژه خواهران با یکدیگر رقابت کردند.


حجت الاسلام معتمدی افزود: نفرات برتر شهرستانی در این مرحله با یکدیگر رقابت کردند.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه‌مند به قرآن و فرهنگ غنی اسلام، کشف و شناسایی استعدادهای موجود در امر تفسیر قرآن در بین ائمه محترم جماعات مساجد، ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال در امور قرآنی را از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد.

وی ادامه داد: ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور به منظور جهت دهی و غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نیز استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری در جهت جذب بیشتر و بهتر آنان به مسجد، جشنواره های فرهنگی و هنری مانند مدهامتان را برگزار می کند.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهانادامه داد: مرحله کشوری این جشنواره آذرماه به میزبانی استان اصفهان برگزار می شود. 

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.