کرمانشاه؛

بسیاری از جرائم انتخاباتی ناشی از عدم رعایت اخلاق اسلامی است

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : شعب ویژه‌ای برای رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دادگستری استان، تشکیل ودر کوتاه ترین زمان ممکن به تخلفات انتخاباتی رسیدگی می‌کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : شعب ویژه‌ای برای رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دادگستری استان، تشکیل ودر کوتاه ترین زمان ممکن به تخلفات انتخاباتی رسیدگی می‌کنیم.
 
محمدرضا عدالتخواه بیان داشت: این ستاد با هدف سالم سازی در عرصه انتخابات عمل می کند  و در این راستا همیاری و کمک سایر نهادها را نیز به کار می گیرد.
 
وی افزود: به حداقل رساندن جرائم انتخاباتی از دیگر اهداف این ستاد است و به همین منظور با ترتیب دادن جلساتی در آینده با تایید شدگان و نمایندگان آنها و گوشزد کردن قوانین و مقررات جدید و آگاه سازی، در پی آن هستیم این مهم را محقق سازیم.
 
رییس ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در استان کرمانشاه ادامه داد: هواداران کاندیدا ها نیز باید با قوانین و مقررات جدید آشنا شوند و در این میان نقش صدا و سیما به عنوان نهادی که در دسترس همه آحاد مردم است نقشی اساسی است و فعالیت این نهاد هر چه به انتخابات نزدیکتر شویم باید بشتر شود.
 
عدالت خواه تاکید کرد: بسیاری از جرائم انتخاباتی ناشی از عدم رعایت اخلاق اسلامی است که اگر این مهم خصوصا در بین مسوولین رعایت شود قطعا مردم هم تبعیت خواهند کرد و بسیاری از تخلفات بوجود نخواهد آمد.

انتهای پیام/ش
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.