فینالیست‌های لیگ بیس بال جنوب مشخص شوند

دبیر انجمن بیس بال گفت: تیم‌های لیان و نادری به مرحله نهایی لیگ بیس بال جنوب صعود کردند.

فینالیست‌های لیگ بیس بال جنوب مشخص شوند

کیوان صفاییان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره مسابقات لیگ بیس بال جنوب بیان کرد: مسابقات لیگ بیس بال جنوب به میزبانی بندر عباس با حضور 4 تیم برگزار شد که تیم اصفهان از شرکت در این رقابت‌ کناره گیری کرد.

دبیر انجمن بیس بال و سافت بال گفت: در رقابت‌های این دوره از بین4 تیم شرکت کننده تیم‌های لیان و نادری به مرحله فینال صعود کردند که در دیدار نهایی باید با تیم‌های گیلان و خراسان رضوی از لیگ شمال مسابقه دهند.

صفاییان افزود: مسابقات این دوره در سطح بسیار بالایی برگزارشد و از نظر فنی کیفیت خوبی داشت و همه تیم‌ها خوب ظاهر شدند به جز تیم میزبان که اولین بار بود در لیگ شرکت می‌کردو تجربه زیادی نداشت.

وی گفت: مرحله فینال لیگ بیس بال 25 آذر در بوشهر برگزار می‌شود که رئیس فدراسیون جهانی نیز حضور دارد.

وی درباره علت انصراف تیم اصفهان از شرکت در مسابقات گفت: تیم اصفهان از تیم‌هایی بود  که برای شرکت در این مسابقات ثبت نام کرد اما به دلیل مسائل مالی از حضور در این مرحله انصراف داد.

صفاییان درباره سطح داوری این دوره افزود: مسابقات این دوره با قضاوت محمد حسین شاه محمدی، امید امامزاده، آرش تقوایی، عبدالرضا معززی و نیما باقری نیا برگزار شد.

خوشبختانه برای  اولین بار در برگزرای مسابقات لیگ بود که تیم‌ها به قضاوت داوران با وجود نزدیک بودن نتایج مسابقه اعتراض نداشتند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: بیس بال ، جنوب ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار