دهمین دوره رقابت های جهانی کوراش:

سبزواری:حمایت شویم قهرمانی جهان دور از دسترس نیست

سرپرست تیم ملی کوراش کشورمان گفت:با توجه به حضور نفرات شاخص در رقابت های جهانی کوراش سطح فنی این مسابقات مطلوب بود.

عظیم سبزواری در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:در رقابت های جهانی کوراش که به میزبانی مردم مهماندوست خرم آباد برگزار شد 28 کشور حضور داشتند و همین موضوع سطح کمی و کیفی رقابت ها چندین برابر کرده بود.
وی درباره عملکرد نفرات تیم های ملی الف و ب ایران نیز اظهار داشت:به هر حال با توجه به این که میزبان رقابت های جهانی بودیم شاید توقع این بود که مدال طلای بیشتری را کسب می کردیم اما بچه های ما با همه توان و بدون هیچ کم کاری در میدان مسابقه حاضر شدند و کادر فنی از عمکلرد آنها رضایت کامل دارد.
مربی تیم ملی کوراش اضافه کرد:رشته ورزشی کوارش از کشور ازبکستان شکل گرفته در نتیجه ورزشکاران این کشور شرایط بهتری نسبت به ما دارند اما قول می دهم اگر حمایت لازم از سوی مسئولین صورت گیرد شما شک نداشته باشید قهرمانی جهان دور از دسترس نیست و تیم ایران در آینده نزدیک به آنها خواهد رسید.
سبزواری در خاتمه خاطرنشان کرد:وظیفه خودم می دانم از استاندار لرستان،رئیس فدراسیون جودو و همه عزیزانی که کمک کردند میزبان رقابت های جهانی شویم تشکر ویژه داشته باشم و در پایان نیز از مردم خونگرم خرم آباد که ما در برگزاری هر چه باشکوهتر مسابقات همراهی کردند قدرانی صمیمانه دارم.
گفتنی است در پایان رقابت های جهانی 2015 کوراش تیم ملی کشورمان با کسب 3 مدال طلا و 5 برنز پس از ازبکستان به مقام نایب قهرمانی رسید و ترکمنستان نیز در جایگاه سوم ایستاد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار