اصفهان؛

برگزاری مرحله استانی دهمین جشنواره قرآنی مدهامتان کانون های مساجد استان اصفهان

مرحله استانی دهمین جشنواره قرآنی مدهامتان کانون های مساجد استان اصفهان برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین معتمدی در آیین اختتامیه مرحله استانی دهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان استان اصفهان اظهارداشت: نزدیک به سه هزار نفر در مرحله های شهرستانی این جشنواره شرکت کردند که بیش از 300 نفر آن ها به مرحله استانی راه یافتند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه‌مند به قرآن و فرهنگ غنی اسلام، کشف و شناسایی استعدادهای موجود در امر تفسیر قرآن در بین ائمه محترم جماعات مساجد، ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال در امور قرآنی را از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره دانست.

وی ادامه داد؛: ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور به منظور جهت دهی و غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نیز استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری در جهت جذب بیشتر و بهتر آنان به مسجد جشنواره های فرهنگی و هنری مانند مدهامتان را برگزار می کند.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان بیان کرد: جشنواره قرآنی مدهامتان فرصتی ارزشمند برای رشد استعدادهای قرآنی اعضای کانون های مساجد است.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه های فرهنگی و قرانی از برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در مقاطع مختلف زمانی است.


انتهای پیام/ گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.