قزوین؛

مقدمات انتقال آرامستان بیدستان انجام شد

آرامستان بیدستان موجب نگرانی مردم استان از آلودگی های ناشی آن شده و باعث تلاش مسئولین در راستای انتقال این مکان به نقطه ای دیگر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ رئیس شورای اسلامی شهر بیدستان گفت: در حال حاضر  با خرید قطعه زمینی به مساحت ۳۳ هزار مترمربع در جوار امامزاده سلیمان(ع) با اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان مقدمات این انتقال است.

وی اضافه کرد: این طرح ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در آن ساخت غسالخانه، جاده دسترسی، دیوارچینی محوطه هم پیش‌بینی‌شده است.

سلمی پور ادامه داد: همچنین برای دیوارکشی پیرامون آرامستان ۱۵۰ میلیون تومان پیش‌بینی‌ شده که در فاز یک، احداث قبور یک و دو طبقه در دو ماه آینده آماده بهره‌برداری می‌شود.

سلمی پور ادامه داد: پروژه تالار شهر برای تأمین کمبودهای رفاهی با اعتباری بالغ‌بر ۱۱۰ میلیون تومان در مساحت ۹۰۰ مترمربع امسال به بهره‌برداری رسید.

وی افزود : المان مزار شهدا که نماد ایثار و شهادت است برای پنج شهید پیش بینی شده تا محلی برای زیارت مردم باشد که این طرح با ۷۰ میلیون تومان به اتمام رسید و المان ورودی شهر هم با ۱۰۰ میلیون تومان ساخته‌شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بیدستان یادآور شد: از دیگر پروژه‌های مهم شهر بیدستان تقاطع غیر همسطح در جاده قدیم قزوین به کرج، تعریض بزرگراه از بیدستان تا پلیس‌راه سه‌راه شهر صنعتی البرز، ساخت کتابخانه عمومی با اهدای یک هزار متر زمین از سوی شورا، بهسازی و انتقال کانال آب محدوده شهری، اجرای توافق با مالکان برای احداث کمربندی در شمال شهر است.

سلمی پور گفت: امسال  برای بهسازی کانال آب از شمال شهر از محل پارک امام رضا(ع) به سمت غرب شهر ایجاد شده که برای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری پیش‌بینی‌شده است.

وی بودجه امسال شش میلیارد تومان است که بیشتر آن را به فعالیت‌های عمرانی اختصاص داده‌ایم که ۳۶ میلیارد تومان در این بخش پیش‌بینی‌شده و ۲۴ میلیارد تومان هم امور جاری است.


 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.