حیدری:

مهم این است که تیم ملی نتیجه بگیرد

بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: اگر باشگاه‌ها و تیم ملی هماهنگ باشند این به سود هر دو طرف است.

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خسرو حیدری در حاشیه تمرین صبح امروز ملی پوشان بیان کرد: ما باید در دو بازی آینده با تمام توان برای کسب شش امتیاز بجنگیم، چراکه عمان با سه امتیاز در صدر قرار دارد و ما باید بازی را ببریم و دوباره صدر جدول را از عمان پس بگیریم با اضافه شدن لژیونرها تمرین ما کم کم تکمیل می شود. 
 
حیدری در مورد اظهارات سرمربی استقلال در خصوص تیم ملی گفت: امیدوارم بین باشگاه ها و تیم ملی هماهنگی خوبی به وجود بیاید تا هر دو تیم از این مساله منافع خود را بدست آورند. مظلومی نیز نظر خود را در این مورد گفته که برای هر بازی ما باید در اردو شرکت کنیم. 
 
هافبک تیم ملی درباره شناخت از ترکمنستان ابراز کرد: امیدوارم پنجشنبه با حمایت هواداران ترکمنستان را شکست دهیم، زمن بی کیفیت این کشور باعث شد نتوانیم در بازی اول ترکمنستان را شکست دهیم. 
 
حیدری در خصوص دیدار با گوام اظهار داشت: حتی عمان هم نتوانسته گوام را در این کشور ببرد امیدوارم با تیم کامل روانه گوام شویم تا بتوانیم در زمین چمن مصنوعی این تیم را ببریم. 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر فقط چند بازیکن با تجربه در تیم ملی حضور دارند و کی روش بعد از جام جهانی جوانگرایی کرده است و تیم را دستخوش تغییر کرده است، مهم این است که تیم ملی نتیجه بگیرد و فرقی نمی‌کند جوان‌ترها یا باتجربه‌ها بازی کنند. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار