تيم ليگ‌برتری واليبال در آستانه فروپاشی

يكی از تيم‌های ليگ برتری واليبال به دليل مشكلات مالی در آستانه فروپاشی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تيم شهرداری زاهدان كه فصل گذشته برای نخستين بار حضور در مسابقات ليگ برتر واليبال را تجربه می كرد، در اين فصل مسابقات با نام گوهر كوير پا به مسابقات قهرمانی باشگاه‌هاي كشور گذشت.

اين تيم كه ديرتر از تيم‌هاي ديگر تمريناتش را براي حضور در اين مسابقات آغاز كرد، همان‌طور كه پيش‌بيني مي‌شد در چهار بازي نخست خود چهار شكست را مقابل تيم‌های كاله آمل، شهرداری تبريز، بازرگاني جواهري گنبد و شهرداری اروميه متحمل شد تا يكی از تيم هاي بدون امتياز ليگ تا پايان هفته چهارم لقب بگيرد.

هرچند كسب اين نتايج با توجه به پتانسيل اين تيم به خصوص در قياس با خيلي از تيم‌هاي ليگ برتري چندان هم دور از انتظار نبود،‌ اما  اين روزها خبرهاي خوبي از زاهدان شنيده نمي‌شود، خبرهايي كه نشان از وضعيت نابسامان اين تيم آن هم تنها در ابتداي راه ليگ برتر واليبال دارد.
مشكلات مالی و عدم حمايت صحيح اسپانسر از نماينده استان سيستان و بلوچستان اين روزها حال و هواي بدي را در اين تيم واليبال حكمفرما كرده است. 

شنيده‌ها حاكي از اين است كه علاوه بر اينكه بازيكنان اين تيم هيچ درصدي از مبلغ قرادادهاي خود دريافت نكرده‌اند، مسئولان اين تيم هم از پس خرج و مخارج سفر و اقامت بازيكنان هم برنخواهند آمد و مشخص نيست چه بر سر اين تيم خواهد آمد. 

تيمي كه به نظر مي‌رسيد به دليل اصرار استانداري سيستان و بلوچستان به تيم‌داري در اين فصل ليگ تمام و كمال مورد حمايت استان قرار گيرد، اما هنوز چند هفته نگذشته با مشكلات متعدد مالي روبه‌رو شده است. 

يك منبع آگاه و نزديك به تيم گوهر كوير زاهدان از احتمال كناره‌گيري اين تيم از مسابقات ليگ برتر واليبال خبر داد و گفت: به نظر مي‌رسد اگر بودجه‌اي كه وعده آن به تيم گوهر كوير زاهدان داده شده است همين روزها به تيم تزريق نشود، اصلا بعيد نيست كه اين تيم توان حضور در ادامه مسابقات ليگ را نداشته باشد.

با وجود اين‌كه بازيكنان تيم شهرداري زاهدان اين روزها تمرينات خود را سپري مي‌كنند اما بيماري و مصدوميت برخي بازيكنان مزيد بر علت شده است تا اوضاع اين تيم بدتر از بد باشد. مصدوماني كه مدعي شده‌اند اين روزها با هزينه شخصی خود دوران مصدوميت را سپری می كنند.

حال بايد منتظر ماند و ديد در روزهاي آينده تيم واليبال گوهر كوير زاهدان كه مسئولان استانش اصرار زيادي بر حضور در ليگ برتر داشتند، چه سرنوشتی خواهد داشت و آيا واقعا اين تيم از ادامه شركت در ليگ برتر واليبال كناره‌گيری خواهد كرد؟ 


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار