در جام ملت های اروپا از نفرات اصلی استفاده نکردیم؛

خیرآبادی:تا خود المپیک برنامه روزانه ما مشخص است

سرمربی ایرانی تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان گفت:برای حضور مقتدرانه در بازی های المپیک برنامه روزانه تمرینی تیم تا آغاز این رویداد بزرگ طراحی شده است.

جمشید خیرآبادی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان مطلب فوق افزود:ده روز پس از مسابقات جهانی 2015 لاس وگاس تمرینات تیم ملی برای حضور در بازی های المپیک 2016 ریو شروع شد و ما برای هر روز تا آغاز این رویداد برنامه داریم به طوری که در نظر داریم 10 مرحله اردوی تدارکاتی را برگزار کنیم که چهار مرحله از آن در صورت فراهم بودن شرایط خارج از کشور آذربایجان خواهد بود.
وی اضافه کرد:قصد داریم دو مرحله اردو را در کشورهای اروپایی و یک اردو را در یکی از کشورهای آمریکایی جنوبی تشکیل دهیم و دو هفته نیز در خود کشور بزریل فرنگی کاران تمرین می کنند تا از هر نظر آماده حضور مقتدرانه برای کسب مدال های رنگارنگ در بازی های المپیک شوند.
خیرآبادی با اشاره به رقابت های جام ملت های اروپا در مسکو اظهار داشت:نفرات سوم و چهارم تیم را آن هم در یک وزن بالاتر همراه دو مربی راهی مسکو محل برگزاری مسابقات جام ملت های اروپا کردم چرا که این مسابقات چندان برای ما اهمیتی نداشت اما با این وجود با کسب عنوان نایب قهرمانی نتایج قابل قبولی گرفتیم و خودم هم در کنار سایر فرنگی کاران برنامه های تمرینی از پیش تعیین شده را دنبال می کنیم.
وی تصریح کرد:تعدادی از نفرات اصلی البته به جزء مدال آوران جهانی در مسابقات جام حیدر علی اف به میدان خواهند رفت،برای رقابت های قهرمانی اروپا نیز جهت جلوگیری از آسیب دیدگی های احتمالی بیشتر کشتی گیران در وزن اصلی خودشان به میدان نمی روند،ضمن آنکه تمام تمرکز ما به رقابت های کسب سهمیه معطوف خواهد بود.
مربی ایرانی تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان درباره این که در رقابت های کسب سهمیه چه نفراتی را به میدان خواهد فرستاد گفت:رسول چونایف را در یک وزن پائین تر یعنی 66 کیلو گرم به میدان می فرستیم اما در وزن 98 کیلو گرم هنوز به جمع بندی نرسیدیم و سعی خواهیم داشت چند هفته قبل از آغاز رقابت های کسب سهمیه فرد مورد نظر را از میان سه گزینه ای که مد نظر است انتخاب کنیم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار