تأکیدات مطبوعاتی وزیر ارتباطات

واعظی در نمایش: باید بین نقدسازنده و تخریب تمایز قایل شد و اگر رسانه ها بتواند خوب عمل کنند فارغ از مسایل سیاسی و جناحی، می توانند منشاء خیر در جامعه شوند.

تأکیدات مطبوعاتی وزیر ارتباطاتبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر واعظی به همراه معاونین و مدیران وزارت، با حضور در مصلای تهران از بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات بازدید کرد.
وزیر ارتباطات که با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و ارج نهادن به رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی، دراین نمایشگاه حضور یافته بود، در بدو ورود به سالن مطبوعات مورد استقبال وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت، با تاکید بر اهمیت تولید محتوا در کشور گفت: هر چه در فضای مجازی افراد معتقد و متدین بیشتری باشند، تولید و انتظار باورهای اعتقادی بیشتر می شود.

دکتر واعظی با تقدیر از برگزار کنندگان این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه امسال از سال گذشته پربارتر بوده و نسبت به سال گذشته نوآوری بیشتری دارد و به همان میزان هم استقبال عمومی از آن خوب بوده است.وی خاطر نشان کرد: جا دارد فضای تعامل بین صاحبان قلم در این مدتی که هم در یک محیط گردهم آمده اند بیشتر شود و در عین حال موضوع رسانه که رکن مهم کشور است به اعتماد سازی در بین مردم هم بپردازند و در شرایط فعلی، نقش و رسالت سنگین خود را به خوبی ایفا کند.

دکتر واعظی ادامه داد: امیدوارم نمایشگاه بتواند به افزایش آگاهی مردم کمک کند.وی شعار امسال نمایشگاه را خوب برشمرد و افزود: جامعه ای که دارای نقد منصفانه و دلسوزانه نباشد جامعه پویایی نیست و همواره تمام مقامات جمهوری اسلامی بر این موضوع تاکید داشته اند. وی تاکید کرد: باید بین نقدسازنده و تخریب تمایز قایل شد و اگر رسانه ها بتواند خوب عمل کنند فارغ از مسایل سیاسی و جناحی، می توانند منشاء خیر در جامعه شوند.

وزیر ارتباطات در ادامه سیاست جدی دولت را پیاده سازی دولت الکترونیک بر شمرد و با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت توسعه بخش ICTدر کشور گفت: خوشبختانه از آغاز به کار دولت یازدهم در بخش پهنای باند، دیتا و انتقال شاهد رشد خوبی بوده ایم به طوری که پهنای باند در حال حاضر 4 برابر شده است و در چند ماه آینده به 4هزار گیگابیت خواهد رسید.دکتر واعظی در عین حال تصریح کرد: توسعه زیرساخت های فنی زمان بر است و برنامه ها تهیه و طبق آن به پیش می رود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان  اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.