تاکید پوتین بر اهمیت نقش صنایع نظامی روسیه در اقتصاد

رئیس جمهور روسیه بر اهمیت نقش صنایع نظامی روسیه در اقتصاد این کشور تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه بر اهمیت نقش صنایع نظامی روسیه در اقتصاد این کشور که صدها هزار شغل ایجاد کرده است، تاکید کرد.

پوتین گفت: عملیات نظامی روسیه در سوریه، موفقیت آمیز بودن تلاش هایی را که مقامات روس برای افزایش سطح آمادگی ارتش روسیه انجام می دهند، نشان داد.

پوتین روز دوشنبه در نشستی مرتبط با توسعه صنایع نظامی روسیه گفت: تدابیری که در زمان مناسب اتخاذ کردیم، در افزایش آمادگی رزمی و توانایی نیروهای مسلح ما نقش داشت. عملیات مبارزه با تروریسم که در پاسخ به درخواست مقامات سوریه انجام می دهیم، این آمادگی را ثابت کرد.

رئیس جمهور روسیه افزود: مایلم تاکید کنم کارخانه ها به طور منظم کار می کنند، نیروها سامانه های موشک های راهبردی جدید و زیردریایی های هسته ای و چند منظوره و همچنین کشتی های سریع السیر دریافت می کنند. همچنین نیرو و پدافند هوایی و تجهیزات نظامی برای نیروهای زمینی و نیروهایی که با هواپیما جابجا می شوند، تامین می شود.

پوتین تاکید کرد ثبات بخش صنایع نظامی مسئله ای مهم برای اقتصاد روسیه است زیرا صدها هزار نفر در این بخش مشغول به کار هستند.

وی افزود: ماموریت حفظ ثبات در شرایط کسادی اقتصادی کنونی اهمیت پیدا می کند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار