گلایه‌های تهیه‌کننده سینما در اکران خصوصی «جامه دران»

سید جمال ساداتیان تهیه‌کننده «جامه‌دران» در شب اکران خصوصی این فیلم، از وضعیت بد اکران در سینمای ایران گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته مراسم افتتاحیه فیلم «جامه‌دران» به کارگردانی حمیدرضا قطبی در پردیس زندگی با حضور عوامل فیلم و برخی از هنرمندان برگزار شد.

گلایه‌های تهیه‌کننده سینما در اکران خصوص «جامه دران»

در ابتدا سید جمال ساداتیان تهیه‌کننده فیلم بعد از عذرخواهی از تاخیر در برگزاری مراسم و خیر مقدم به میهمانان گفت: «جامه‌دران» بعد از فراز و فرودهای زیاد اکران شد که امیدوارم مورد استقبال قرار بگیرد. فیلم‌سازی حال حاضر ما مشقت‌های فراوانی دارد که سخت‌ترین بخش آن عدم توازن در خصوص اکران فیلم‌هاست.

وی افزود: برخی فیلم‌ها با بودجه‌های دولتی ساخته می‌شود که در این راستا با بهترین زمان اکران‌ و حمایت‌ روبرو می‌شوند و این موضوع اجحافی است به بخش خصوصی و به وجود آمدن موانعی بر سر این بخش. یعنی هر کجا دست می‌گذاریم می‌بینیم سینمایی وجود ندارد و حمایت‌های لازم صورت نمی‌گیرد.

گلایه‌های تهیه‌کننده سینما در اکران خصوص «جامه دران»

وی ادامه داد: «جامه‌دران» فیلمی است اقتباسی که در سینمای حال حاضر که از کمبود فیلم‌های قصه‌گو رنج می‌بریم، قصه خوبی را روایت می‌کند. امیدوارم با همین تعداد اندک سینما این فیلم به خوبی دیده شود.

در ادامه بهزاد فراهانی، مهتاب کرامتی و حمیدرضا قطبی روی صحنه آمدند که قطبی ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان از همه عواملی که در ساخت «جامه‌دران» به او کمک کردند، تشکر و قدردانی کرد.

مهتاب کرامتی عنوان کرد: من به نمایندگی از بازیگران این فیلم اینجا ایستادم و می‌گویم که «جامه‌دران» قصه خوبی را برای شما تعریف می‌کند، امیدوارم از دیدن آن لذت کافی را ببرید. 

بهزاد فراهانی بیان کرد: رفاقت دیرینه با حمیدرضا قطبی توجیهی برای روی صحنه آمدن من است. من می‌گویم که «جامه‌دران» توانسته بر خلاف عقیده بسیاری از هنرمندان، بازیگران تئاتر و سینما را به خوبی کنار هم قرار دهد و مطمئنم که این فیلم دیدنی و جذاب خواهد شد.

گلایه‌های تهیه‌کننده سینما در اکران خصوص «جامه دران»

وی افزود: کارگردان فیلم اولی، در ابتدای کار با مشکلات زیادی مواجه می‌شود که طبق گفته ساداتیان وضعیت اکران به آن‌ها صدمه زیادی می‌زند و سلیقه‌های گوناگون در ساخت و ارائه آثار آن‌ها نیز کار آن‌ها را بسیار سخت می‌کند. در پایان صحبت‌هایم می‌گویم که فیلم خوبی را خواهید دید.

گفتنی است؛ در مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «جامه‌دران» هنرمندانی چون سید جمال ساداتیان، حمیدرضا قطبی، مهتاب کرامتی، بهزاد فراهانی، شاهد احمدلو، فهمیه رحیم‌نیا، جمال اجلالی، بیتا سحرخیز،‌ صالح میرزا آقایی و ... حضور داشتند.

گلایه‌های تهیه‌کننده سینما در اکران خصوص «جامه دران»



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار