ساری ؛

آغاز اجرای پروژه‌های آموزشی نیمه‌کاره شهرستان آمل

مدیر آموزش‌وپرورش آمل از اجرای 11 پروژه نیمه‌کاره آموزشی و تربیتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ حمید محمدنسب در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان با بیان اینکه در موضوع سهم‌بری ماده 180 با تلاش آموزش و پرورش استان، 11 میلیاد و 312 میلیون ریال از سوی اداره کل نوسازی و بهسازی پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: امسال برای مدرسه اسکومحله 300 میلیون تومان به طور متمرکز اعتبار در نظر گرفته شد.

وی با اعلام اینکه اکنون در این شهرستان 11 پروژه نیمه‌کاره در دست اجرا است، افزود: با تزریق اعتبارات پروژه دبیرستان کم‌دره، سائین‌محله، شاهد و مرزنگو و یک نمازخانه در دستور کار داریم.

محمدنسب ادامه داد: این نهاد دیون مدارس اسکومحله، امام علی (ع)، سالن ورزشی خانزاد به اضافه هوشمندسازی مدارس را دارد.

وی، تخصیصی بودجه به آموزش و پرورش این شهرستان را 10 درصد برای تمامی پروژه‌ها به طور شفاهی بیان کرد و گفت: اکنون 13 مدرسه با 60 کلاس درس در این شهرستان تمرکز زدایی و گرمایشی با نصب رادیاتور در دستور کار داریم.

محمدنسب با بیان اینکه در مجموع اعتبار تخصیص یافته تملک و ماده 180 حدود 38 درصد بوده که برخی تا 80 درصد اعلام شده است، افزود: علی‌الحساب 10 درصد به صورت نقدینگی تأمین اعتبار شده است.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش نماینده مردم آمل در مجلس و قول مساعد در جهت ساخت مدرسه در امسال، 800 میلیون تومان برای سه مدرسه معلم‌کلا، محمدآباد و کلاکسر اختصاص یافته است.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: آغاز ، اجرا ، آموزشی ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.