ساری؛

برگزاری دوره آموزش ماليات تكميلی و ماليات ارزش افزوده

مديركل حمل ونقل و پايانه های مازندران گفت: آموزش بهترين و اثرگذارترين مرحله رشد وشكوفایی خدمات حمل ونقلی است كه با جديت بيشتر به دنبال تحقق آن هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ محمد زاده نيز در اين جلسه افزود: آموزش به تحول بخش كمك شايان توجهي نموده است وبا برگزاري آموزش هاي تخصصي بسيار مفيد بيش از 90 درصد رانندگان ومديران شركتها با دوره هاي چند گانه حمل ونقلي آشنا شده و اين آموزش ها با شدت بيشتر در حال اجراست.

محمد زاده با قدرداني از كليه فراگيران اين دوره هاي آموزشي افزود: تلاش شما مديران شركتها و همچنين همكاري خوب رانندگان در پاسخ مناسب به دوره هاي آموزشي مسير ارتقاي حمل ونقل و خدمات به مردم را بيشتر نمود ونتايج آنرا امروز شاهديم.

احمد آفرين محمدزاده افزود: سعي شده است از هر فرصتي در جهت بهبود حمل ونقل استفاده شودو برگزاري چنين دوره هاي عمومي و تخصصي به افزايش بنيه علمي شما كمك شايان توجهي خواهد كرد.

مديركل حمل ونقل و پايانه هاي مازندران مي افزايد: هيچ اقدام مثبتي در بخش حمل ونقل صورت نمي گيرد مگر اينكه شما خانواده عظيم بخش حمل ونقل در آن همدل و كوشا و همسو باشيد و تعيين كننده و جهت دهنده برنامه هاي روبه رشد خواهيد بود كه بايد از مديران شركتها و موسسات حمل ونقلي اعضاي هيات مديره كانون وانجمن هاي صنفي و رانندگان خدوم پرتلاش قدرداني و تشكر نمود كه ما را در تحقق برنامه هاي سازمان ياري مي رسانند.

رستمي رييس كانون انجمن هاي صنفي شركتها و موسسات حمل ونقل كالاي مازندران با اشاره به تلاشهاي صورت گرفته در افزايش دانش روز مديران شركتها افزود: الحمدا.. در دوره مديريت جديد با همت وتلاش مهندس محمدزاده و تعامل خوب وسازنده اعضاي هيات مديره تلاش شده تا بتوانيم با تشكيل جلسات مستمر به واكاوي و شناسايي مشكلات پيش رو بخش همت نهاده و با برگزاري منظم دوره هاي آموزشي و دعوت از مديران وكارشناسان ومربيان زبده به رفع موانع بخش همت نهيم كه برگزاري دوره آموزشي ماليات تكميلي و ماليات ارزش افزوده نمونه هم انديشي هاي هيات مديره كانون وتعامل خوب با مديركل حمل ونقل مي باشد كه مي تواند پاسخگوي بسياري از نيازهاي آموزشي مديران شركتها و موسسات در امور مالياتي باشد .

وي با قدرداني از تلاشهاي صورت گرفته افزود: تاكنون 6 جلسه كاربردي مفيد ومناسب با رصد مشكلات ونيازها با اعضاي هيات مديره كانون ومديران كل دستگاههاي مرتبط داشته ايم وبه تبادل اطلاعات رفع مشكلات همت نموديم .

موسوي رييس امور ماليات برارزش افزوده نيز به عنوان مدرس اين دوره به تشريح تكاليف مالياتي و اهميت دوره پرداخته و در پايان با ارائه نشست پرسش و پاسخ به تفهيم قوانين مالياتي پرداخته است.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.