مشهد؛

اعلام آمادگی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی برای احیاء ظرفیت های گردشگری در غار مغان

مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از آمادگی این موسسه برای کمک به احیاء و توسعه ظرفیت های گردشگری در روستا و غار زیبای مغان مشهد خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا سهیلی گفت: با توجه به پیشنهاد اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان و وجود ظرفیت های تخصصی و فنی در موسسه این آمادگی را داریم تا در راستای احیای فرصتهای گردشگری در غار مغان مشهد با این نهاد همکاری کنیم.

وی با اشاره به رسالت این موسسه در شناسایی و توسعه فرصتهای گردشگری در استان افزود: در صورت حمایت از این طرح ارزشمند، تلاش می کنیم از توانمندی های بالقوه اقتصادی و بازرگانی سازمان همیاری شهرداری های استان نیز در این راستا استفاده کنیم.

سهیلی ادامه داد: این غار زیبا در 35 کیلومتری شهر مشهد و در جنوب روستای مغان واقع شده است که قدمت آن به حدود 100 میلیون سال پیش و دوره دوم زمین شناسی باز می گردد.

وی بیان کرد: وجود جاذبه های طبیعی این چنینی در استان، فرصت خوبی برای جذب گردشگران از سراسر کشور و سایر نقاط جهان می باشد که می توان با ایجاد امکانات رفاهی مطلوب زمینه های لازم را فراهم کرد.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.