نگرانی موشه یلعون از ادامه انتفاضه قدس

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از ادامه انتفاضه قدس و تشدید آن، ابراز نگرانی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روزنامه تایمز آو اسرائیل، «موشه یعلون،» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، با ابراز نگرانی درخصوص انتفاضه قدس و تشدید آن، مدعی شد نمی‌داند تا چه زمانی موج آن‌چه وی «تروریسم» خواند، ادامه خواهد یافت. وی در اظهاراتی جنگ‌طلبانه، افزود رژیم صهیونیستی آنچه در توان دارد انجام می دهد تا جلوی عملیات [شهادت‌طلبانه] فلسطینیان را بگیرد. وی همچنین تصریح کرد نتایج این حوادث و انتفاضه سوم بر آنچه بعدها روی خواهد داد، تأثیر می‌گذارد.

یلعون در ادمه با طرح ادعاهای گستاخانه، انتفاضه قدس را «عملیات تروریستی» خواند و جنبش اسلامی حماس و تشکیلات خودگردان فلسطین را بدلیل وقوع انتفاضه قدس، سرزنش کرد. وی همچنین افزود تشکیلات خودگردان باید فعالیت جوانان فلسطینی را در شبکه‌های اجتماعی کنترل کند.

 وزیر جنگ رژیم صهیونیستی سپس مدعی شد:« موج کنونی تروریسم، انتفاضه نیست بلکه حوادث تروریستی است که انتفاضه دوم یا انتفاضه الاقصی نامیده می شود. ما شاهد توده‌های فلسطینی در خیابانها نیستیم بلکه موجی از تروریسم وجود دارد ... این همانند گذشته، خودجوش نیست و مردم به خیابانها نمی آیند.» وی با اینحال در ادامه  با نقض این اظهارات خود، گفت: « این عملیات در اصل عملیات انفرادی است و یک شبکه سازمان یافته از شبکه‌های تروریستی نیست، زیرا اسرائیل از مدتهای طولانی برای شبکه‌های تروریستی چاره اندیشی کرده است.»

یلعون سپس در ادامه ادعاهای خود، افزود: «موج تروریسم خودش را تغذیه می کند. مسئله شبیه‌سازی و تقلید مطرح است. یک دختر دانشجو به [در مسجد الاقصی] می آید و با چاقو حمله می کند و می گوید از خودش دفاع کرده است، زیرا به گفته وی [نظامیان صهیونیست] کوشیدند از او کشف حجاب کنند.  فلسطینیان می‌گویند ما متجاوز هستیم و این ماییم [صهیونیست‌ها] که باید کشتن خود را توجیه کنیم ... همین باعث شده است اوضاع بدتر شود.»



انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار