سرمربی ترکمنستان: با تیم قدرتمندی بازی کردیم

سرمربی تیم فوتبال ترکمنستان گفت:مسلماً ما با یکی از بهترین تیم‌های آسیا بازی کردیم که از تیم‌های قدرتمندی است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛آماگیل کوچموف در نشست خبری بعد از شکست مقابل ایران اظهار داشت: بازی خوشایندی انجام دادیم و به نظرم یک بازی با کیفیت را مشاهده کردیم. مسلماً ما با یکی از بهترین تیم‌های آسیا بازی کردیم که از تیم‌های قدرتمندی است. برای ما بازی با تیم ایران یک تجربه بسیار خوب بود و توانستیم نقاط ضعف خودمان را برای بازی‌های بعد پیدا کنیم.

وی در مورد اینکه فکر می‌کردند با چنین نتیجه‌ای شکست بخورند ادامه داد: مسلماً ما فکر می‌کردیم که نتیجه طور دیگری رقم بخورد، وقتی گل مساوی را زدیم حتی فکر پیروزی را هم می‌کردیم اما تیم ایران تیم قدرتمندی است و این بازی برای ما یک درس عبرت برای آینده فوتبال ترکمنستان خواهد بود.

سرمربی تیم ترکمنستان در مورد اینکه چقدر شانس صعود از این گروه را برای تیمش قائل است، اظهار داشت: ما مطمئن بودیم که در این بازی موفق نمی‌شویم اما امیدوار هستم که حتی تیم سوم هم باشیم که برای ما خوشایند خواهد بود.

وی درباره اینکه آیا در این بازی به خاطر ترکیب ایران غافلگیر شدید یا نه،‌اظهار داشت: ما می‌دانستیم که ایران تیم بسیار بزرگی است و نفرات خیلی خوبی در این تیم بازی می‌کند و ما دیدیم که ایران در هر بازی با یک ترکیب متفاوت وارد زمین می شود.

سرمربی تیم ترکمنستان در خصوص حضور هواداران ایرانی در این بازی هم اظهار داشت: ما می‌دانستیم که مردم ایران فوتبال دوست هستند و تماشاگران خوبی دارند. من قبلاً هم به ایران آمده بودم و تماشاگران بسیار بیشتری را در استادیوم آزادی قبلاً دیده بودم و این یک امتیاز برای ایرانی‌هاست. تماشاگران ایرانی بسیار با شعور و با فرهنگ هستند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.